مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 22:202024-01-10حوادث

باند قاچاق چوب آلات جنگلی در آمل به دام قانون افتاد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آمل گفت: مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی، پلیس امنیت اقتصادی و آگاهی این شهرستان در عملیات مشترک باند حرفه ای قاچاق چوب جنگلی به همراه چند تبعه غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، علی اصغر اسماعیل زاده امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی و متلاشی شدن باند قاچاق انواع چوب جنگلی در این شهرستان، اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان و شهرستان آمل با همکاری مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان و پلیس آگاهی در مانور مشترک از کارگاه های چوب بری و مراکز دپوی چوب سرزده بازدید کردند.

وی با بیان اینکه در بازدید مشترک و مانور سخت بیش از 6 متر مکعب چوب آلات جنگلی قاچاق از گونه های افرا، ممرز و توسکا از کارگاه های چوب بری کشف و توقیف شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آمل افزود: در این عملیات عوامل قطع و تبدیل درختان شناسایی شده همچنین چند تبعه غیرمجاز که در کارگاه های چوب بری مشغول به کار بودند و در عرصه های جنگلی هم اقدام به قطع درختان کردند به دام قانون افتادند.

اسماعیل زاده با اشاره به اینکه متخلفان پس از تنظیم پرونده راهی مراجع قضایی شدند، بیان کرد: دیگر افراد مرتبط این باند قاچاق چوب آلات جنگلی نیز شناسایی شده و برابر قانون با آنها برخور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند قاچاق چوب آلات جنگلی در آمل به دام قانون افتاد

باند قاچاق چوب آلات جنگلی در آمل به دام قانون افتاد