مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 10:202024-01-14اجتماعي

جاده آستارا به اردبیل به دلیل بارش شدید برف مسدود است


رییس پلیس راه گیلان با اشاره به کولاک شدید در محور آستارا-اردبیل گفت: به دلیل کولاک شدیدو بارش برف، تردد خودروهای سنگین در جاده آستارا به اردبیل تا اطلاع ثانوی و عادی شدن شرایط مسدود است.

- سرهنگ جاور صفاری رییس پلیس راه گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به کولاک شدید در محور آستارا-اردبیل اظهار کرد: از روز گذشته شاهد بارش شدید برف در محور آستارا به اردبیل و برخی دیگر از مناطق کوهستانی گیلان بودیم لذا تردد در این جاده فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر بوده و از ورود بدون زنجیر چرخ ممانعت به عمل می آید.

  وی از ممنوعیت تردد وسایل سنگین در جاده آستارا به اردبیل خبر داد و گفت: به دلیل کولاک شدید و بارش برف، تردد خودروهای سنگین در جاده آستارا به اردبیل تا اطلاع ثانوی و عادی شدن شرایط مسدود است.

  به گفته رییس پلیس راه گیلان محور اسالم به خلخال و همچنین فومن به ماسوله نیز شرایط مشابهی داشته و تردد وسایل نقلیه صرفاََ با زنجیر چرخ ممکن است.

  صفاری با تأکید بر عدم تردد غیر ضروری در محورهای کوهستانی گیلان بیان کرد: از مردم درخواست دارم تا از تردد غیرضروری از محورهای کوهستانی خودداری کنند و در صورت الزام زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده آستارا به اردبیل به دلیل بارش شدید برف مسدود است

جاده آستارا به اردبیل به دلیل بارش شدید برف مسدود است