مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 13:352024-01-01اقتصادي

میرتاج الدینی: اجرای کامل کالابرگ الکترونیکی می تواند به معیشت مردم کمک کند


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بر لزوم اجرای کامل و درست کالابرگ الکترونیکی تاکید کرد و گفت: اجرای کامل کالابرگ الکترونیکی می تواند به معیشت مردم کمک کند.

- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بر لزوم اجرای کامل و درست کالابرگ الکترونیکی تاکید کرد و گفت: اجرای کامل کالابرگ الکترونیکی می تواند به معیشت مردم کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری گفت: در شرایطی که اجرای کامل کالابرگ الکترونیکی می تواند به معیشت مردم کمک کند، به طور کامل اجرایی نمی شود.

وی خطاب به مرتضوی وزیر کار گفت: دولت اقلام یازده گانه ای را اعلام کرد.

قرار بود هر فردی که با کارت یارانه ای خود به میزان 200 هزار تومان خرید می کند 120 هزار تومان اعتبار تشویقی بگیرد؛ با این اقدام تشویقی یک خانواده 4 نفری دارای 480 هزار تومان اعتبار بیشتر می شوند منتها نکته مهم درباره نحوه عرضه این اقلام است که با نرخ دولتی توزیع نمی شود.

این نماینده مجلس اضافه کرد: قیمت هر کیلو مرغ در تیرماه حدود 70 هزار تومان اعلام شد که اکنون افزایش پیدا کرده است لذا باید دولت مابه التفاوت را محاسبه و پرداخت کند.

میرتاج الدینی در پایان و در جمع بندی گفت: اگر می خواهیم مردم به ویژه اقشار کم درآمد رضایتی در استفاده از کالابرگ الکترونیکی داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرتاج الدینی: اجرای کامل کالابرگ الکترونیکی می تواند به معیشت مردم کمک کند

میرتاج الدینی: اجرای کامل کالابرگ الکترونیکی می تواند به معیشت مردم کمک کند