مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 17:302023-12-26سياسي

تحول خواهان انقلابی: از رقابت با سایر دیدگاه های سیاسی کشور استقبال می کنیم


جبهه تحولخواهان انقلابی درباره انتخابات پیش رو بیانیه ای صادر کرده و درباره عملیاتی شدن بیانات رهبر انقلاب درباره انتقادات تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جبهه تحولخواهان انقلابی درباره انتخابات پیش رو بیانیه ای صادر کرده و درباره عملیاتی شدن بیانات رهبر انقلاب درباره انتقادات تاکید کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است: با تبریک و تسلیت شهادت یکی از یاران نزدیک حاج قاسم عزیز، شهید سیدرضی موسوی به محضر امام زمان(عج)، رهبرانقلاب، خانواده شهید و عموم ملتهای جبهه مقاومت، نکاتی به اختصار تقدیم ملت شریف ایران اسلامی می شود: 1.

حدود دو ماه دیگر دو انتخاب مهم در پیش است که در هر دو ارکان اصلی نظام یعنی جمهوریت و  اسلامیت تازه خواهد شد.

در یکی، نظارت غیرمستقیم مردم از طریق خبرگان بر حفظ شرایط رهبری و آمادگی برای انتخاب ولی فقیه و رهبر مناسب در زمان ضرورت و در دیگری جاده کشی برای ایجاد تحول لازم در مسیر صعود به قله های در دسترس انقلاب اسلامی از طریق قانون گذاری مدبرانه و نظارت شجاعانه بر اجرای قانون، جمهوری اسلامی را از دیکتاتوری یا هرج ومرج مصون می دارد.

2.

تحولخواهی در بخشهای مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در چارچوب قانون اساسی و آرمان های اساسی انقلاب اسلامی از مسیر قانع نبودن به وضع موجود و تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول خواهان انقلابی: از رقابت با سایر دیدگاه های سیاسی کشور استقبال می کنیم

تحول خواهان انقلابی: از رقابت با سایر دیدگاه های سیاسی کشور استقبال می کنیم