مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:002024-01-07بين الملل

مسئولان امنیتی و نظامی، دشمن را غافلگیر و پشیمان کنند


جبهه تحولخواهان انقلابی تاکید کرد که مسئولیت مستقیم اقدامات تروریستی چند سال اخیر در ایران به خصوص از حیث آمریت، با آمریکا و اسراییل است.

- جبهه تحولخواهان انقلابی تاکید کرد که مسئولیت مستقیم اقدامات تروریستی چند سال اخیر در ایران به خصوص از حیث آمریت، با آمریکا و اسراییل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جبهه تحولخواهان انقلابی در واکنش به فاجعه تروریستی کرمان با صدور بیانیه ای، تصریح کرد که مسئولیت مستقیم اقدامات تروریستی چند سال اخیر در ایران به خصوص از حیث آمریت، با آمریکا و اسراییل است، حتی اگر بخواهند با بیانیه محل تأمل داعش ـ که خود آفریننده آنند ـ شانه از زیر بار مسئولیت خون های به ناحق ریخته شده، بیرون بکشند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم فَمَنِ اعْتَدی عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدی عَلَیْکُمْ وَ اتَّقُوا اللَّهَ هرکس به شما حمله کرد، همانند حمله وی بر او حمله کنید و از مخالفت فرمان خدا بپرهیزید بقره، 194 دستان جنایتکار دشمنان مردم ایران، در ادامه ترور شهید سیدرضی موسوی در دمشق و شیخ صالح العاروری در بیروت، این بار به خون مظلومان و دل دادگان راه شهید مقاومت، سردار قاسم سلیمانی در کرمان آغشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان امنیتی و نظامی، دشمن را غافلگیر و پشیمان کنند

مسئولان امنیتی و نظامی، دشمن را غافلگیر و پشیمان کنند