مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 12:262024-01-08اقتصادي

رشد 150 درصدی افزایش مبلغ وام ازدواج دانشجویی


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: با پیگیری های به عمل آمده مبلغ وام ازدواج دانشجویی از 100 میلیون ریال در سال 1400 به 250 میلیون ریال افزایش یافته که به رشد 150 درصدی رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت علی اکبر محمدی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت درباره افزایش وام ازدواج دانشجویی گفت: از ابتدای سال تاکنون به بیش از 1500 نفر از دانشجویان متاهل وام پرداخت شده است.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار کرد: این صندوق در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و در راستای ترویج فرهنگ ازدواج دانشجویی و ترغیب نخبگان به این امر مطابق با مصوبه هیأت امنا و در چارچوب قوانین و اعتبارات موجود در سال جاری تمهیداتی اندیشیده است که از آن جمله می توان به پرداخت وام ازدواج دانشجویی، پرداخت وام تحصیلی دانشجویان متاهل، پرداخت تسهیلات فرزندآوری و پرداخت سرانه حق اولاد در وام تحصیلی دانشجویان، بهره مندی دانشجویان دستیاری و Ph.

D.

از خدمات درمان ناباروری در بیمه تکمیلی و حمایت از ساخت خوابگاه های متاهلی در دانشگاه ها دانشکده های علوم پزشکی اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 150 درصدی افزایش مبلغ وام ازدواج دانشجویی

رشد 150 درصدی افزایش مبلغ وام ازدواج دانشجویی