مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 13:052023-12-26بين الملل

هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره یاس و گرسنگی فزاینده در غزه


سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد، یاس و گرسنگی فزاینده باعث شده است که برخی از ساکنان غزه به یک کامیون حامل کمک غذایی حمله ور شوند.

- سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد، یاس و گرسنگی فزاینده باعث شده است که برخی از ساکنان غزه به یک کامیون حامل کمک غذایی حمله ور شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تدروس آدهانوم، مدیر سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که این نهاد و شرکایش کمک هایی از جمله سوخت به بیمارستان ویران شده الشفا در شهر غزه تحویل داده بودند.

براساس گزارش الجزیره، وی در ادامه افزود، کسانی که در هیئت 23 دسامبر حضور داشتند شاهد یاس و ناامیدی فزاینده ای به دلیل گرسنگی شدید بودند.

مدیر سازمان جهانی بهداشت تصریح کرد، شرکا خواستار افزایش فوری غذا و آب برای تضمین سلامتی ساکنان نوار غزه و ثبات آنها هستند.

وی هشدار داد، تداوم اقدامات خصمانه و تعداد زیاد زخمی شدگان منجر به توقف فعالیت بیمارستان الشفا شده است.

این مقام سازمان ملل ابراز امیدواری کرد که تحویل 19200 لیتر سوخت در روز شنبه به از سرگیری خدمات حیاتی بیمارستان کمک کند؛ بیمارستانی که در حال حاضر تنها می تواند ساده ترین کمک های اولیه را ارائه دهد.

مدیر سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که وضعیت وخیم در بیمارستان الشفا کابوسی است که مردم غزه با آن دست و پنجه نرم می کنند و کمبود شدید دارو، غذا، انرژی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره یاس و گرسنگی فزاینده در غزه

هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره یاس و گرسنگی فزاینده در غزه