مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 11:002024-01-08اقتصادي

جیره بندی آب در تهران نداریم/ سیستان، مشهد و تهران جزو طرح اضطراری تامین آب


در حال حاضر در تهران شاهد خشکسالی و شرایط ویژه برای تامین آب هستیم اما طبق پیش بینی های صورت گرفته پیش بینی برای جیره بندی آب وجود ندارد.

- سخنگوی صنعت آب گفت: در حال حاضر در تهران شاهد خشکسالی و شرایط ویژه برای تامین آب هستیم اما طبق پیش بینی های صورت گرفته پیش بینی برای جیره بندی آب وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی بزرگ زاده امروز در نشست خبری در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر وضعیت تامین آب تهران و پیش بینی جیره بندی اظهار کرد: در حال حاضر مدیریت مصرف و تقاضا صورت گرفته و در حال انجام کارهایی برای مدیریت توزیع و تقاضا هستیم و اگر شهروندان تهرانی با مدیریت مصرف و با مجموع اقدامات صورت گرفته 15 درصد مدیریت مصرف صورت بگیرد مشکلی برای تامین آب نخواهیم داشت.

به گفته وی برنامه ای برای جیره بندی آب در تهران وجود ندارد و باید توجه داشت که شهر تهران دارای شرایط خشکسالی است و در این شرایط باید شهروندان همکاری بیشتری با ما داشته باشند.

شهر تهران، مشهد و سیستان جزو برنامه های اضطراری وزارت نیرو قرار گرفتند و برای عبور از شرایط خشکسالی لازم است که اقداماتی صورت گیرد.

به گفته وی، خراسان رضوی در برخی شهرها، ساوه، کرمان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی، سمنان، سیستان و بلوچستان و کرمان مشمول طرح های تامین آب اضطراری هستند و برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جیره بندی آب در تهران نداریم/ سیستان، مشهد و تهران جزو طرح اضطراری تامین آب

جیره بندی آب در تهران نداریم/ سیستان، مشهد و تهران جزو طرح اضطراری تامین آب