مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:252023-12-30سياسي

بصیرت مردم فتنه 1388 را خاموش کرد


رییس سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به بصیرت و آگاهی بالای مردم ایران گفت: این آگاهی و بصیرت و به میدان آمدن مردم فتنه سال 1388 را خاموش کرد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به بصیرت و آگاهی بالای مردم ایران گفت: این آگاهی و بصیرت و به میدان آمدن مردم فتنه سال 1388 را خاموش کرد.

حجت الاسلام مهدی عبدی در مراسم چهاردهمین سالگرد حماسه بزرگ 9 دی که امروز (9 دی) در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد، از این حماسه به عنوان یکی از تاریخی ترین و بزرگترین حماسه های مردم ایران یاد کرد و افزود: این حماسه عظیم موجب برچیده شدن فتنه بزرگ سال 1388 شد.

وی افزود: در این روز میلیون ها نفر در سراسر کشور به خیابان آمدند تا خشم خود را نسبت به فتنه گران و حمایت خود را از انقلاب و ولایت فقیه نشان دهند و همین حضور و همین حماسه فتنه سال 1388 را خاموش کرد.

وی تصریح کرد: مردم کرمانشاه هم روز قبل از 9 دی، یعنی هشتم دی ماه همان سال به خیابان ها ریخته و خشم خود را نسبت به فتنه گران اعلام کردند و نقش مهمی در خاموش کردن فتنه در استان داشتند.

عبدی در ادامه به حدیثی از پیامبر اعظم(ص) اشاره و تصریح کرد: ایشان در حدیثی فرمودند که سریعترین گناهی که گریبان انسان را می گیرد کفران نعم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت مردم فتنه 1388 را خاموش کرد

بصیرت مردم فتنه 1388 را خاموش کرد