مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:552024-01-07اقتصادي

افزایش 43 درصدی سهیمه سوخت بخش کشاورزی تراکتورداران در ایلام


مدیر شرکت بخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام گفت: باتوجه به آخرین آمار سطوح زیرکشت، مقدار یک میلیون و 260 هزار لیتر که معادل 43 درصد است، به سهمیه سوخت زمستانی ویژه تراکتورداران اضافه شد.

- پرویز ایدون مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام، ظهر یکشنبه 17 دی ماه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به منظور رفع مشکل تراکتورداران فعال استان در بخش کشاورزی، جلسه ای با سازمان جهاد کشاورزی و دستگاه های نظارتی استان برگزار شد که آخرین آمار سطوح زیرکشت اضافه شده به هر شهرستان از سوی سازمان متولی اعلام و متناسب با آن سهمیه سوخت شهرستان های استان مورد بازنگری قرار گرفت.

وی افزود: در مجموع مقدار یک میلیون و 260 هزار لیتر معادل 43 درصد به سهمیه بخش کشاورزی در زمستان ویژه تراکتورداران اضافه شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام ادامه داد: در این جلسه مقرر شد که جهادکشاورزی استان سهمیه تخصیصی را براساس سطح زیر کشت مرتبط با هر تراکتور توزیع کند، تا تراکتورهای فعالی که سطح زیر کشت بیشتری دارند از سهمیه مازاد برخوردار شده و وقفه ای در فعالیت کشاورزان استان پیش نیاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، تخصیص سوخت به تراکتورهای کشاورزان و فعال در بخش های دیگر باید براساس میزان هکتار، وسعت زمین های کشاورزی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 43 درصدی سهیمه سوخت بخش کشاورزی تراکتورداران در ایلام

افزایش 43 درصدی سهیمه سوخت بخش کشاورزی تراکتورداران در ایلام