مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 18:452024-01-17سياسي

شبکه تلویزیونی تبلیغات انتخابات در تاکستان افتتاح شد


در مراسمی با حضور مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین و فرماندار شهرستان تاکستان، شبکه تلویزیونی «تاک» با هدف پوشش و انعکاس رویدادهای انتخاباتی این شهرستان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تاکستان، در مراسمی که ظهر امروز با حضور سعید انبارلویی مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین، سید جمال حسینی فرماندار شهرستان تاکستان و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد، شبکه تبلیغات حوزه انتخابی تاکستان با نام تاک که برگرفته از عناوینی چون تمدن، اصیل، کهن است، به بهره برداری رسید.

انبارلویی در این مراسم راه اندازی شبکه های تلویزیونی انتخاباتی را کار بزرگ و فاخر سازمان صداوسیما دانست و گفت: این شبکه های تلویزیونی با هدف عدالت در تبلیغات داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تشریح برنامه آن ها و افزایش شور و مشارکت حداکثری مردم در سه حوزه انتخابیه قزوین، البرز آبیک، تاکستان و بویین زهرا و آوج به صورت 24 ساعته به پخش یژه برنامه های انتخابی می پردازند.

این مسوول عنوان کرد: داوطلبان انتخابات پیش رو می توانند از فرصتی که رسانه ملی در اختیار آنها قرار داده به نحو احسن استفاده کرده و در فضایی سالم و به دور از تنش و اهانت، خود را به مردم معرفی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه تلویزیونی تبلیغات انتخابات در تاکستان افتتاح شد

شبکه تلویزیونی تبلیغات انتخابات در تاکستان افتتاح شد