مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 09:502024-01-20سياسي

تجلیل از موکب داران و فعالان مردمی نیمه شعبان برگزار شد


تجلیل از موکب داران و فعالان مردمی نیمه شعبان با حضور جمعی از مسئولان استانی در شبستان کربلای این مکان مقدس برگزار شد.

- ایسنا/قم تجلیل از موکب داران و فعالان مردمی نیمه شعبان با حضور جمعی از مسئولان استانی در شبستان کربلای این مکان مقدس برگزار شد.

ابوالقاسم مقیمی در مراسم تجلیل از فعالان مردمی نیمه شعبان که شامگاه گذشته 29 دی ماه در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد با بیان اینکه خادمی بارگاه و سرای منتسب به حضرت مهدی(عج) در مسجد مقدس جمکران افتخاری ارزنده است، بیان کرد: از تولیت مسجد مقدس جمکران که تسهیلگری برای حضور زائران و فعالیت موکب ها را در دستور کار قرارداده اند، تقدیر و تشکر می کنیم.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم افزود: فرهنگ استفاده از ظرفیت مردمی از بزرگترین افتخاراتی است که به مدد کلام مقام معظم رهبری در مجموعه های مختلف جاری و ساری شده و تسهیلگری بین دستگاه ها و مردم سرعت بیشتری گرفته است.

کارگروه ملی زیارت تشکیل می شود وی با بیان اینکه در ایام نیمه شعبان افتخار داریم که مهمانی 12 کیلومتری با ظرفیت مردمی از کل ایران برگزار کنیم، گفت: ستاد نیمه شعبان در استانداری تشکیل و دو جلسه ستاد ملی نیمه شعبان نیز برگزار شده است، همچنین به دنبال تشکیل کارگروه ملی زیارت با هدف تسهیل خدمت رسانی به زائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از موکب داران و فعالان مردمی نیمه شعبان برگزار شد

تجلیل از موکب داران و فعالان مردمی نیمه شعبان برگزار شد