مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 12:052024-01-14سياسي

پیش بینی 1349 شعبه اخذ رأی در استان همدان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان اعلام کرد: 1349 شعبه اخذ رأی در سطح استان همدان پیش بینی و حدود 5 درصد به صندوق ها اضافه شده است.

- ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان اعلام کرد: 1349 شعبه اخذ رأی در سطح استان همدان پیش بینی و حدود 5 درصد به صندوق ها اضافه شده است.

حسن رضانیا یکشنبه 24 دی در شورای فرهنگ عمومی استان همدان، با بیان اینکه دشمن به دنبال بیرون کردن مردم از عرصه و دلسرد کردن و ایجاد ناامیدی در بین مردم هستند، اظهار کرد: هر کسی در هر مسئولیتی که دارد، باید مردم را به انتخابات دعوت کند و این یک جهاد بزرگ سیاسی به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه امروز به طور قاطع می توانیم بگوییم آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات داریم، خاطرنشان کرد: هیأت های اجرایی کارهای خود را به شایستگی انجام داده اند و خوشبختانه 89 درصد کاندیداها تأیید صلاحیت شدند که کار بزرگی است و بسترساز مشارکت در انتخابات بوده و رقابت واقعی را شاهد خواهیم بود.

رضانیا با بیان اینکه ستاد امنیت انتخابات نیز به خوبی کار خود را انجام می دهد، مطرح کرد: به تمام مدیران ابلاغ و تذکر جدی داده ایم که حق ندارند له یا علیه کسی کار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 1349 شعبه اخذ رأی در استان همدان

پیش بینی 1349 شعبه اخذ رأی در استان همدان