مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 10:352024-01-10سياسي

مسیر رشد کشور در بهره برداری از دریا رقم خورده است


فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)، گفت: امروز مسیر رشد و تعالی کشور و جهان در مسیر بهره برداری از دریا در حوزه های مختلف رقم می خورد.

- ایسنا/مازندران فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)، گفت: امروز مسیر رشد و تعالی کشور و جهان در مسیر بهره برداری از دریا در حوزه های مختلف رقم می خورد.

امیر دریادار دوم آریا شفقت امروز در همایش ملی تمدن دریایی- مسیر پیشرفت که با حضور مسئولان کشوری و متخصصان در دانشگاه دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر برگزار شد، با اشاره به اهمیت همایش ملی، اظهار کرد: امروز مسیر رشد و تعالی کشور ما و جهان در مسیر بهره برداری از دریا در حوزه های مختلف دیپلماسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره رقم می خورد .

وی افزود: با اجرای عملیات موفقیت آمیز ناوگروه 360 شاهد آن بودیم که برداشت های مثبتی از حضور همرزمان در این عرصه شده است.

وی کشور ایران را جزو کشورهای پیشقدم در حوزه دریا اعلام کرد و گفت: امید است وضعیت بهتری برای آیندگان رقم بخورد.

در ادامه شهاب الدین حجازی دبیر علمی همایش نیز بیان کرد: طی جلسات متعدد محورهای همایش مشخص شد و در هفت محور اقتصاد دریا پایه، حقوق و امنیت دریا و دریانوردی، توسعه پایدار سواحل و بنادر، فرهنگ آموزش و دیپلماسی دریایی، محیط زیست و منابع طبیعی، علوم تحقیقات و فناوری و صنایع در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر رشد کشور در بهره برداری از دریا رقم خورده است

مسیر رشد کشور در بهره برداری از دریا رقم خورده است