مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 14:252024-01-13اجتماعي

آماده باش 150 دستگاه ماشین آلات و 300 نیروی برف روبی شهرداری سنندج


معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در زمینه برودت هوا و بارش برف و باران 150 دستگاه ماشین آلات و 300 نیروی ستاد برفروبی شهرداری سنندج از روز پنج شنبه در آماده باش کامل هستند.

- ایسنا/کردستان معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در زمینه برودت هوا و بارش برف و باران 150 دستگاه ماشین آلات و 300 نیروی ستاد برفروبی شهرداری سنندج از روز پنج شنبه در آماده باش کامل هستند.

عرفان فتحی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در زمینه برودت هوا و بارش برف و باران 150 دستگاه ماشین آلات و 300 نیروی ستاد برفروبی شهرداری سنندج از روز پنج شنبه در آماده باش کامل هستند.

وی با بیان اینکه به دستور شهردار در راستای خدمات رسانی هرچه بهتر به شهروندان تمام امکانات و تجهیزات مجموعه شهرداری در قالب ستاد برفروبی پای کار آمده و از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده کرده ایم، افزود: احصای 52 نقطه حادثه خیز و آبگیر از اقدامات بسیار خوب شهرداری سنندج طی سال جاری بود که با تاکید شهردار نسبت به رفع اشکال 32 نقطه آن اقدام شده و مابقی نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: خوشبختانه با وجود بارش قابل توجه باران به واسطه اقدامات و تدابیری که در راستای هدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 150 دستگاه ماشین آلات و 300 نیروی برف روبی شهرداری سنندج

آماده باش 150 دستگاه ماشین آلات و 300 نیروی برف روبی شهرداری سنندج