مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 06:302023-12-24اجتماعي

3000 معلم «طلبه» بدون امتیازی خاص جذب مدارس شدند/ هدف از ایجاد مدارس وابسته به حوزه علمیه چیست؟


به گفته مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش، استخدام اخیر 3000 طلبه زن و مرد به عنوان معلم، در شرایط برابر با سایر شرکت کنندگان در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش و بدون قائل شدن هیچگونه امتیاز خاص برای این طلاب .

- 3000 معلم طلبه بدون امتیازی خاص جذب مدارس شدند/ هدف از ایجاد مدارس وابسته به حوزه علمیه چیست؟ به گفته مشاور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش، استخدام اخیر 3000 طلبه زن و مرد به عنوان معلم، در شرایط برابر با سایر شرکت کنندگان در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش و بدون قائل شدن هیچگونه امتیاز خاص برای این طلاب انجام شده است و این در حالیست که طلبه هایی که در طرح امین با این وزارتخانه همکاری می کنند نیز کاملا خودجوش و جهادی و بدون دریافت هیچ کمک مالی از وزارت آموزش و پرورش در امور تربیتی مدارس فعالیت دارند.

حجت الاسلام و المسلمین حمید نیکزاد در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به سوال مبنی بر دیدار اخیر وزیر آموزش و پرورش با آیت الله نوری همدانی و تاکید وزیر بر لزوم حضور نیروهای جهادی و طلاب در مدارس و اعلام خبر جذب 3000 طلبه به عنوان معلم در مدارس از طریق آزمون استخدامی اخیر وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: آنچه در رسانه ها آمده با واقعیت و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3000 معلم «طلبه» بدون امتیازی خاص جذب مدارس شدند/ هدف از ایجاد مدارس وابسته به حوزه علمیه چیست؟

3000 معلم «طلبه» بدون امتیازی خاص جذب مدارس شدند/ هدف از ایجاد مدارس وابسته به حوزه علمیه چیست؟