مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 13:352024-01-18سياسي

برگزاری چهارمین دوره تربیتی تشکیلاتی شهید جهان آرا


مسؤول رشد و کادر سازی بسیج دانشجویی استان خوزستان از برگزاری چهارمین دوره تربیتی تشکیلاتی شهید جهان آرا در دزفول خبر داد.

- محمد عزیزی پناه مسؤول رشد و کادر سازی بسیج دانشجویی استان خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس از برگزاری چهارمین دوره تربیتی تشکیلاتی شهید جهان آرا با هدف آموزش مباحث تشکیلاتی و معرفتی ویژه دانشجویان بسیجی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان خوزستان در بهمن ماه خبرداد.

وی بیان کرد: از جمله رسالت های بسیج دانشجویی کادر سازی و تربیت دانشجویان تراز انقلاب اسلامی است، لذا در همین راستا در چهارمین دوره شهید جهان آرا  موضوعاتی که لازمه کار تشکیلاتی دانشجویان است را در دو محور معرفتی و تشکیلاتی، در جهت تقویت کنشگری شبکه جنبشی دانشگاه های استان خوزستان طراحی و اجرا خواهد شد.

مسؤول رشد و کادر سازی بسیج دانشجویی استان خوزستان عنوان کرد: این دوره در تاریخ 13 الی 17 بهمن ماه  در شهرستان دزفول برگزار می شود که ظرفیت دوره 300 نفر است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در همین بازه زمانی سی و یکمین دوره صافات ویژه دانشجویان دانشگاه شهید چمران در شیراز و همچنین چهارمین دوره وارثین ویژه دانشجویان شهرستان ماهشهر برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چهارمین دوره تربیتی تشکیلاتی شهید جهان آرا

برگزاری چهارمین دوره تربیتی تشکیلاتی شهید جهان آرا