مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 08:452023-12-31سياسي

روحانی عاشق اباعبدالله که جاویدالاثر شد


دوستان و آشنایان همواره تأکید می کنند شهید حسن زاده به دلیل علاقه شدیدی که به اباعبدالله الحسین(ع) داشت و ایام اربعین پیاده روی می رفت، در نهایت هم در روز اربعین به ارباب شهیدش پیوست.

- ایسنا/قم دوستان و آشنایان همواره تأکید می کنند شهید حسن زاده به دلیل علاقه شدیدی که به اباعبدالله الحسین(ع) داشت و ایام اربعین پیاده روی می رفت، در نهایت هم در روز اربعین به ارباب شهیدش پیوست.

شهیدی که پیکر مطهرش به آغوش خانواده برنگشته و جاویدالاثر است.

صالح حسن زاده، شهید روحانی مدافع حرم فرزند مهدی و زهرا در تاریخ اول فرودین ماه 1346، در یک خانواده مذهبی در شهرستان خرمشهر، استان خوزستان، به دنیا آمد.

شهید برای تحصیل وارد مدرسه علمیه رضویه خرمشهر می شود و بعد از گذشت چندی برای ادامه تحصیل راهی قم می شود و زیر نظر آیت الله میرزا جواد تبریزی(ره) به تحصیل می پردازد.

شهید حسن زاده در مهرماه 1368 با خانم شیخ پور ازدواج می کند که حاصل این ازدواج 2 پسر و یک دختر است؛ ساده زیستی، مهربانی، خوش اخلاقی و حب به اهل بیت(ع) به خصوص سیدالشهدا(ع) از ویژگی های شهید است.

ایشان علاقه خاصی به زیارت معصومین(ع) داشت و هر سال مسیر طولانی نجف اشرف تا کربلای معلی را برای زیارت امام حسین(ع) با پای پیاده می پیموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی عاشق اباعبدالله که جاویدالاثر شد

روحانی عاشق اباعبدالله که جاویدالاثر شد