مطالب مرتبط:
تغییر سهمیه کارت سوخت در سال 1403 + قیمت بنزین در سال جدید افزایش پیدا می کند؟
مقایسه قیمت نان در ایران با سایر کشورها
ساعت رسمی کشور تغییر می کند؟/ جزییات
عکس/ تغییر چهره باورنکردنی «سحر جعفری جوزانی»
ساعت رسمی کشور تغییر می کند؟/ جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1402 ساعت 21:052024-02-15اقتصادي

تغییر قیمت نان تکذیب شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: قیمت نان تغییری نداشته و با همان قیمت مصوب سال گذشته عرضه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ حشمت اله عسگری در جلسه کارگروه آرد و نان استان اظهار داشت: قیمت نان در سال جاری همان مصوبه سال گذشته است و هیچ گونه افزایش قیمتی در این زمینه نداریم.

وی با تاکید بر ضرورت بازرسی و نظارت بیشتر دستگاه های نظارتی و اجرایی ذی ربط و همکاری اتحادیه نانوایان افزود: هرگونه افزایش قیمت نان مبنای قانونی ندارد و قطعا با متخلفان برخورد قانونی می شود.

معاون اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: گستره نظارت ها نباید مختص به روزهای خاصی باشد؛ چرا که این موضوع باعث تعطیلی، کم فروشی و سوء استفاده متخلفان به ویژه در ایام تعطیل خواهد شد.

عسگری از فرمانداران شهرستان ها خواست با تقویت گروه های گشت و بازرسی در حوزه آرد و نان نسبت به مدیریت این حوزه حساسیت دوچندانی داشته و اداره غله نیز با همکاری و تعامل بیشتر با فرمانداران نسبت به افزایش اختیارات و تصمیم گیری های این حوزه نهایت همکاری را به عمل آورند.

وی با تاکید بر ضرورت بازرسی های بهداشتی در سطح خبازی ها گفت: چرخه بازدید بهداشتی باید از سیلوی ذخایر گندم، کارخانجات آرد و خبازی ها به صورت مستمر و زنجیره ای با شدت بیشتر استمرا


برچسب ها: قیمت نان - استاندار تهران - قیمت - افزایش قیمت - معاون اقتصادی استاندار - هماهنگی امور اقتصادی - پایگاه اطلاع رسانی
آخرین اخبار سرویس:

تغییر قیمت نان تکذیب شد

تغییر قیمت نان تکذیب شد