مطالب مرتبط:
مقایسه بودجه صدا و سیما در دولت رییسی و روحانی/ آیا جبهه پایداری در افزایش بودجه تلویزیون نقش داشته است؟
افزایش آمار مجروحان حمله پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکا در اردن
حقوق سربازان افزایش یافت| اعلام حداقل حقوق سربازان مجرد و متاهل
مصوبه مهم مجلس درباره حقوق بازنشستگان در سال 1403/ میزان افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
افزایش 34 درصدی این نوع مرگ ومیر در تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 14:552024-01-29اقتصادي

بیشترین افزایش دما برای کدام کشورها بوده؟


امروز افزایش رخداد مخاطرات حدی در بسیاری از کشور ها مردم را تهدید می کند که بهترین راه برای مقابله با این مخاطرات مساله سازگاری است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از  ایلنا، سحر تاج بخش مسلمان، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواشناسی کشور در هفتمین کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم که صبح امروز (دوشنبه 9 بهمن 1402) در سالن همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار شد، گفت: در کنفرانس امسال تعداد مقالات نسبت به کنفرانس قبلی 30 درصد افزایش یافته است.

   وی افزود: در هفتمین کنفرانس بین المللی تغییر اقلیم 350 مقاله ارسال شده است که 45 مورد سخنرانی شفاهی صورت خواهد گرفت و حدود 200 مورد به صورت پوستری همراه با 11 پنل تخصصی و 7 کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد.

رییس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به اهمیت مساله تغییر اقلیم در سطح جهانی، ملی و منطقه ای اظهار کرد: مهمترین موضوعی که در این کنفرانس به آن پرداخته می شود، تهیه گزارش های مرتبط با تغییر اقلیم است که مقرر شد 3 کارگروه Iccp گزارش های اصلی خود را در این موضوع ارائه دهند.

وی بر اهمیت مساله سازگاری با اقلیم و تغییرات آن تاکید کرد و گفت: هنوز فرصت هدایت شرایط و مدیریت منابع سرزمینی برای سازگاری با تغییرات اقلیمی وجود دارد و بهترین راه مقابله با تغییر اقلیم، سازگاری با آن است.


برچسب ها: سازمان هواشناسی کشور - کنفرانس - کنفرانس بین المللی - تغییر اقلیم - سازمان هواشناسی - معاون وزیر راه و شهرسازی - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین افزایش دما برای کدام کشورها بوده؟

بیشترین افزایش دما برای کدام کشورها بوده؟