مطالب مرتبط:
افزایش مخالفت و کاهش اعتماد به نتانیاهو در سرزمین های اشغالی
کاهش یا افزایش؟ دلیل عدم همخوانی آمار صادرات استان زنجان چیست؟
افزایش تولید نهاده در داخل قیمت گوشت را کاهش می دهد
افزایش تولید نهاده در داخل قیمت گوشت را کاهش می دهد
افزایش عرضه مرغ و کاهش عرضه گوشت قرمز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 07:352024-02-13بين الملل

افزایش مخالفت و کاهش اعتماد به نتانیاهو


نتایج تازه ترین نظرسنجی که دوشنبه شب منتشر شد، نشان می دهد که در صورت برگزاری انتخابات کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کنونی این رژیم شکست خورده و جای خود را به بنی گانتس وزیر جنگ اسبق و از رهبران اپوزیسیون خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابنااک به نقل از ایرنا از پایگاه خبری فلسطین الیوم ، این نظرسنجی که شبکه 12 رژیم صهیونیستی منتشر کرده، نشان می دهد که رتبه بنی گانتس وزیر جنگ پیشین و از چهره های شاخص اپوزیسیون، مجددا در نظر سنجی ها افزایش پیدا کرده و توانسته نتانیاهو را با فاصله زیاد پشت سر بگذارد.

براساس این نظرسنجی، حزب اردوگاه دولتی به رهبری گانتس خواهد توانست به تنهایی بیش از نیمی از کرسی های یعنی 37 کرسی کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی را کسب کند، درحالی که حزب نتانیاهو، تنها خواهد توانست 18 کرسی را به دست آورد، درحالی که این میزان پیش از آغاز طوفان الاقصی 26 کرسی بوده است.

این نظرسنجی نشان می دهد که حزب یش عَتید (آینده ای هست ) به ریاست یاییر لاپید رهبر اپوزیسیون و نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی نیز در صورت برگزاری انتخابات 15 کرسی کسب خواهد کرد.

حزب شاس به رهبری آریه درعی از احزاب کنونی ائتلافی با حزب لیکود و دولت کنونی رژیم صهیونیستی 11 کرسی و حزب اسراییل بیتینو (اسراییل خانه ماست) به رهبری آویگدور لی


برچسب ها: رژیم صهیونیستی - نتانیاهو - صهیونیستی - نظرسنجی - اپوزیسیون - بنی گانتس - رژیم
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مخالفت و کاهش اعتماد به نتانیاهو

افزایش مخالفت و کاهش اعتماد به نتانیاهو