مطالب مرتبط:
گفت و گوی تلفنی امیرعبداللهیان و هنیه
گفت وگوی امیرعبداللهیان و هنیه درباره تحولات غزه
اسماعیل کوثری: ناکامی در رسیدن به اهداف شیطانی و فریبکارانه دلیل تعطیلی «من و تو» است
ارتش اسراییل این دختر را حین تماس تلفنی برای کمک به قتل رساند + عکس
چارچوب همکاری مشترک در زمینه کشاورزی محور گفت وگوی مقامات عراق و ترکیه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 21:002024-02-01بين الملل

گفت وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با اسماعیل هنیه


گفت وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با اسماعیل هنیه - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش حماس، امشب (پنجشنبه) 12 بهمن در تماسی  تلفنی،  آخرین تحولات مرتبط با تهاجم رژیم صهیونیستی علیه غزه را مورد بررسی قرار دادند.

وزیر امور خارجه در این گفت و گو، با اشاره به تماس ها و دیدارهای اخیر خود با مقامات دیگر کشورها و سازمان های بین المللی، توقف فوری جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی پناه غزه را کلید برقراری ثبات و آرامش در کل منطقه خواند.

امیرعبداللهیان ضمن تجلیل از مقاومت قهرمانانه ملت فلسطین در 4 ماه گذشته، عنوان کرد که تنها ملت فلسطین به عنوان صاحبان اصلی این سرزمین، حق دارند در مورد سرنوشت و آینده خود تصمیم بگیرند و هیچ طرفی نمی تواند اراده و طرح های سیاسی خود را بر آن ها تحمیل کند.

اسماعیل هنیه نیز با ارائه گزارشی از ایستادگی و پایداری وصف ناپذیر ملت و گروه های مقاومت فلسطینی در نوار غزه و کرانه باختری و طرح ها و ابتکارات سیاسی مطرح شده برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی ذر نوار غزه و تبادل اسرا، تاکید کرد که گروه های مقاومت با حفظ وحدت و انسجام خود، تنها در صورت تحقق منافع عالیه ملت فلسطین، ابتکارات مطروحه را مورد توجه قرار می دهند.


برچسب ها: امیرعبداللهیان - اسماعیل هنیه - وزیر امور خارجه - اسماعیل - رژیم صهیونیستی - گفت وگوی تلفنی - جنایات رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با اسماعیل هنیه

گفت وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با اسماعیل هنیه