انسان رسانه ها در کافه های رسانه نمایشگاه حضور می یابندبه گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، احسان حامدمقدم مدیر اجرایی بیست وچهارمین نمایشگاه رسانه های ایران در گفتگو با ستاد خبری نمایشگاه راجع به کافه رسانه و حضور انسان رسانه ها در نمایشگاه گفت: - مدیر اجرایی بیست وچهارمین نمایشگاه رسانه های ایران گفت: کافه رسانه های نمایشگاه فرصتی برای تعامل مخاطبان با انسان رسانه هاست. به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، احسان حامدمقدم مدیر اجرایی بیست وچهارمین نمایشگاه رسانه های ایران در گفتگو با ستاد خبری نمایشگاه راجع به کافه رسانه و حضور انسان رسانه ها در نمایشگاه گفت: با توجه به تغییر رویکرد نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های ایران به نمایشگاه رسانه های ایران و توجه بیشتر به رسانه های نوین، سه فضای اشتراکی کاربر محور به نام کافه رسانه برای حضور انسان رسانه ها و رسانه های کاربر محور در این دوره از نمایشگاه در نظر گرفتیم. وی ادامه داد: کافه رسانه 1 و کافه رسانه 2 (جمع سپاری رسانه ها) همچنین فضای اشتراکی و تعاملی برای ارتباط انسان رسانه ها با مخاطبان خود در نمایشگاه دایر است، این فضای اشتراکی برای انسان رسانه هایی است که علاقمند هستند در نمایشگاه شرکت و با مخاطبان خود تعامل داشته باشند و هیچ کدام از آن ها به تنهایی غرفه ای در نمایشگاه ندارند. برچسب ها: نمایشگاه - رسانه ها - رسانه - ایران - انسان - خبرگزاری - کافه |
آخرین اخبار سرویس: |