مطالب مرتبط:
عزم جدی ایران برای استفاده از ظرفیت های بریکس
نخستین همایش و نمایشگاه «ایران پتروکم» با حمایت بانک صادرات ایران آغاز شد
آغاز نخستین همایش و نمایشگاه «ایران پتروکم» با حمایت بانک صادرات ایران
آغاز به کار هجدهمین کمیسیون مشترک همکاری های ایران و ارمنستان
آغاز به کار هجدهمین کمیسیون مشترک همکاری های ایران و ارمنستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 19:552024-02-14سياسي

ایران برای استفاده از ظرفیت های بریکس برنامه های جدی آغاز کرده است


وزیر اقتصاد در دیدار با رستم مینیخانف رییس جمهور تاتارستان با اشاره به میزبانی کازان از اجلاس آتی بریکس، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران اخیرا مراحل پیوستن خود را به این پیمان آغاز کرده است و ما در وزارت امور اقتصادی و دارایی برنامه ها و اقدامات جدی .

- وزیر اقتصاد در دیدار با رستم مینیخانف رییس جمهور تاتارستان با اشاره به میزبانی کازان از اجلاس آتی بریکس، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران اخیرا مراحل پیوستن خود را به این پیمان آغاز کرده است و ما در وزارت امور اقتصادی و دارایی برنامه ها و اقدامات جدی برای استفاده از این ظرفیت های جدید آغاز کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید احسان خاندوزی در دیدار با رییس جمهور تاتارستان با اشاره به همکاری های رو به رشد فی مابین جمهوری تاتارستان و استان های ایران در ایام اخیر گفت: ما در ضمن اجرای سیاست اصلی رییس جمهور کشورمان مبنی بر گسترش روابط ماهوی با کشور همسایه روسیه، به شکل ویژه تری این سیاست را در خصوص جمهوری تاتارستان دنبال می کنیم.

وزیر اقتصاد کشورمان خطاب به رستم مینیخانف رییس جمهور تاتارستان گفت: یکی دیگر از جهات اهمیت ارتباط بین جمهوری اسلامی ایران و تاتارستان به نقشی که شما در آینده در اجلاس کازان در خصوص اجلاس بریکس خواهید داشت، باز میگردد.


برچسب ها: وزارت امور اقتصادی و دارایی - امور اقتصادی و دارایی - رییس جمهور - تاتارستان - جمهوری اسلامی ایران - جمهور - برنامه ها
آخرین اخبار سرویس:

ایران برای استفاده از ظرفیت های بریکس برنامه های جدی آغاز کرده است

ایران برای استفاده از ظرفیت های بریکس برنامه های جدی آغاز کرده است