مطالب مرتبط:
2 طرح مدیریت شهری با حضور معاون استاندار تهران در پیشوا افتتاح شد
پروژه های عمرانی و فرهنگی شهرداری پیشوا افتتاح شد
افتتاح 25 پروژه عمرانی شهری در همدان
3 پروژه عمرانی در پیشوا افتتاح شد
افتتاح 18 پروژه عمرانی در نطنز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 17:102024-02-07سياسي

3 پروژه عمرانی در حوزه مدیریت شهری پیشوا افتتاح شد


با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، پروژه های بلوار شهید قارونی، بوستان فرهنگ و سالن آمفی تئاتر شهرداری پیشوا با اعتباری300 میلیارد ریالی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه فجر، مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه های خدماتی و عمرانی شهرداری پیشوا، با حضور علیمهری معاون استاندار، تاجیک نوری فرماندار، سیدجمال محمدی شهردار پیشوا و اعضای شورای شهر برگزار شد.

سید جمال محمدی شهردار پیشوا در آیین بهره برداری از پروژه های شهرداری پیشوا ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر با تشریح سه پروژه افتتاح شده اظهار کرد: در راستای ایجاد دسترسی به محلات حاشیه ای و رفاه حال شهروندان، بلوار قارونی حدفاصل میدان کهنک تا چهارراه محمد آباد به طول یک کیلومتر و با اعتبار 130 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که با افتتاح این بلوار و اتصال آن به محله سناردک و پاچنار و اتصال به بلوار آستانه شاهد رینگ کمربندی در شهر پیشوا خواهیم بود.

وی در ادامه ارتقاء سرانه فضای سبز شهری را نیز یکی از اولویت های شهرداری پیشوا بیان کرد و افزود: در راستای ارتقای سرانه فضای سبز شهری و بهره مندی شهروندان، بوستان فرهنگ با متراژ  8 هزار متر و اعتبار 80 میلیارد ریال و شامل یک کیلومتر فضای پیاده روی، ست های بازی، آ


برچسب ها: پیشوا - بهره برداری - افتتاح - شهردار - پروژه - شهردار پیشوا - شهرداری
آخرین اخبار سرویس:

3 پروژه عمرانی در حوزه مدیریت شهری پیشوا افتتاح شد

3 پروژه عمرانی در حوزه مدیریت شهری پیشوا افتتاح شد