مطالب مرتبط:
تولید و توزیع مرغ گرم در فامنین هوشمند شد
افزون بر 17 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در گذرگاه مرزی دوغارون کشف شد
لحظه کشف و ضبط 3 تن مواد مخدر در دریا | ببینید
کشف 17 تن مواد مخدر/ دستگیری 478 قاچاقچی در البرز
17 تن انواع مواد مخدر در البرز کشف و ضبط شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 14:002024-01-21حوادث

کشف کارگاه تولید و توزیع مواد محترقه در تهرانپارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرگرد محمد زیدی در تشریح این خبر اظهار داشت: پس از کسب خبری مبنی بر نگهداری مواد محترقه در یک کارگاه تولیدی در شرق تهران، - سرگرد محمد زیدی معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از کشف بیش از 25 کیلو گرم مواد محترقه در محله تهرانپارس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرگرد محمد زیدی در تشریح این خبر اظهار داشت: پس از کسب خبری مبنی بر نگهداری مواد محترقه در یک کارگاه تولیدی در شرق تهران، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، کارگاه مورد نظر را شناسایی کردند و پس از هماهنگی هایی قضایی به محل کارگاه اعزام شدند.

سرگرد زیدی بیان داشت: ماموران در بازرسی از این کارگاه، 25 کیلوگرم مواد محترقه و 4 هزار و 153 عدد انواع مواد محترقه خطرناک خارجی قاچاق کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان این که متهم دستگیر شده پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد؛ از شهروندان خواست: پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری کنند و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت فروشندگان مواد محترقه و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس


برچسب ها: مواد محترقه - کارگاه - تهران - کارگاه تولیدی - مواد - اطلاعات - اجتماعی
آخرین اخبار سرویس:

کشف کارگاه تولید و توزیع مواد محترقه در تهرانپارس

کشف کارگاه تولید و توزیع مواد محترقه در تهرانپارس