مطالب مرتبط:
استاندار تهران در آغاز دهه فجر چهار طرح شهری در قرچک را افتتاح کرد
457 پروژه در مناطق روستایی و عشایری خراسان جنوبی افتتاح می شود
از افتتاح پایگاه های امداد بین شهری تا ارائه خدمات درمانی رایگان در مناطق محروم کشور
573 پروژه تامین برق شهری و روستایی گیلان در دهه فجر افتتاح می شود
362 طرح شهری و روستایی در شوش در حال اجراست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 23:552024-02-01سياسي

36 طرح در مناطق مختلف شهری و روستایی قرچک افتتاح می شود


همزمان با دهه مبارک فجر، 36 طرح در حوزه های مختلف با اعتباری بالغ بر 6 هزار و 608 میلیارد ریال و با ایجاد اشتغال 335 نفر در مناطق مختلف شهری و روستایی قرچک افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، حسین فخاری در همایش شهرداران استان تهران که با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران و به میزبانی شهرداری قرچک برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین رویدادهای پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی، برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری است و همه موظفند که زمینه مشارکت هر چه بیشتر و حداکثری مردم در این رویداد مهم سیاسی را فراهم کنند.

وی گفت: با توجه به این که شهرداری، در ارتباط مستقیم در خدمت رسانی به مردم قرار دارد، بیش از سایر دستگاه های خدمات رسان در ایجاد رفاه و آسایش مردم نقش ایفا می کنند و به همین نسبت، با رفتار مناسب، خدمت رسانی صحیح و تکریم ارباب رجوع، می توانند زمینه را برای مشارکت هر چه بیشتر مردم در انتخابات یازدهم اسفند فراهم کنند.

فخاری افزود: شهرداران با شناسایی نقاط کمتر توسعه یافته، آسیب شناسی و رفع موانع موجود در خدمت رسانی به مردم می توانند رضایتمندی افراد جامعه را که مهمترین عامل برای افزایش مشارکت عمومی در انتخابات است را جلب کنند.


برچسب ها: شهری و روستایی - به گزارش خبرگزاری فارس - خدمت رسانی - شهرداران استان تهران - برگزار - خدمت رسانی به مردم - مجلس خبرگان رهبری
آخرین اخبار سرویس:

36 طرح در مناطق مختلف شهری و روستایی قرچک افتتاح می شود

36 طرح در مناطق مختلف شهری و روستایی قرچک افتتاح می شود