مطالب مرتبط:
کشف 78 هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری سارقان لوازم خودرو در شهرری
کشف بیش از 19 هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
کشف بیش از 19 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی
کشف بیش از 19 هزار لیتر سوخت قاچاق
کشف بیش از 19 هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 00:052024-02-13حوادث

کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در یزد


فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه محموله سوخت کشف شده از شهرهای مرکزی بارگیری و به مقصد جنوب شرق کشور حمل می شد، گفت: در این زمینه یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

- فرمانده انتظامی استان یزد از کشف بیش از 30 هزار لیتر گازوییل قاچاق در بازرسی از یک دستگاه نفتکش خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سردار عباسعلی بهدانی فرد به رسانه ها گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه نفتکش اسکانیا مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از بازرسی از این تریلی نفتکش 30 هزار لیتر گازوییل که بدون مجوز قانونی و به صورت قاچاق حمل می شد را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه محموله سوخت کشف شده از شهرهای مرکزی بارگیری و به مقصد جنوب شرق کشور حمل می شد، عنوان کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

کشف تریاک با کار اطلاعاتی یزد و خراسان رضوی فرمانده انتظامی استان یزد همچنین از کشف 66 کیلوگرم تریاک به دنبال کار مشترک پلیس یزد و خراسان رضوی خبر داد.

بهدانی فرد عنوان کرد: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان خراسان رضوی مبنی بر انتقال مواد افیونی از مرزهای شرقی به مرکز کشور، بررسی این موضوع در دستور کار پلیس مبارزه ب


برچسب ها: فرمانده انتظامی استان یزد - فرمانده انتظامی استان - فرمانده انتظامی - استان یزد - جنوب شرق کشور - سردار عباسعلی بهدانی فرد - انتظامی
آخرین اخبار سرویس:

کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در یزد

کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در یزد