مطالب مرتبط:
کنعانی: حضور باشکوه مردم در انتخابات نشان خواهد داد که متعهدانه پای انقلاب هستند
حضور در انتخابات 11 اسفند، عمل صالح و بیعت با امام و شهداست
حضور مردم در انتخابات، بیانگر نقش مؤثر آن ها در سرنوشت کشور است
پیش بینی کواکبیان از مشارکت در انتخابات اسفند /محجوب: از حضور کمرنگ نمایندگان کارگری در مجلس یازدهم ضربه خوردیم
حضور مردم در انتخابات معادلات خارجی را به نفع کشور رقم می زند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 بهمن 1402 ساعت 11:102024-02-19سياسي

کنعانی: مردم در انتخابات 11 اسفند حضور پررنگی خواهند داشت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری خود که امروز (دوشنبه 30 بهمن ماه) در محل این نمایشگاه برگزار شد، - سخنگوی وزارت خارجه گفت: دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را پیش رو داریم که اطمینان داریم ملت ایران برای رقم زدن یک پیروزی دیگر برای انقلاب و کشور حضور پررنگی خواهند داشت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری خود که امروز (دوشنبه 30 بهمن ماه) در محل این نمایشگاه برگزار شد، اظهار کرد: همچنان در ایام پرشکوه پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و فضای کشور پرشور و نشاط است.

شاهد حضور باشکوه ملت ایران در یوم الله 22 بهمن بودیم، ملت ایران همچنان با حضور وصف ناپذیر خود خاک ناامیدی و یاس را روی دشمنان این مرز و بوم پاشیدند.

وی ادامه داد: نمایندگی های ایران در خارج از کشور برپا کننده جشن های سالگرد پیروزی انقلاب و روز ملی بودند که شاهد مشارکت گسترده مقامات دولتی، پارلمانی و … در جشن پیروزی انقلاب بودیم.

پیام های متعددی را در سطوح سران، رؤسای دولت ها، وزرای خارجه و … داشتیم که خطاب به رهبر انقلاب، رییس جمهور و وزیر خارجه ما بود و آنان روز ملی جمهوری اسلامی ایران را به مقامات ایران تبریک گفتند.


برچسب ها: سخنگوی وزارت امور خارجه - سخنگوی وزارت - وزارت امور خارجه - ملت ایران - انتخابات مجلس شورای اسلامی - برگزار - ناصر کنعانی
آخرین اخبار سرویس:

کنعانی: مردم در انتخابات 11 اسفند حضور پررنگی خواهند داشت

کنعانی: مردم در انتخابات 11 اسفند حضور پررنگی خواهند داشت