مطالب مرتبط:
ستاره محبوب هواداران استقلال در اروپا داغ دل آبی ها را تازه کرد + سند
بمب روپایدر ساختمان باشگاه پرسپولیس منفجر شد/ جواد نکونام نقره داغ/ تماس اضطراری خطیر به جواد/ استقلال ستاره مدنظر اوسمار را می رباید؟
تیم مسی به دست رونالدو نقره داغ شد+فیلم
خبر داغ درباره حقوق کارگران / فرمول جدید برای تعیین حقوق کارگران / حداقل دستمزد کارگران؟
بمب روپایدر ساختمان باشگاه پرسپولیس منفجر شد/ جواد نکونام نقره داغ/ تماس اضطراری خطیر به جواد/ استقلال ستاره مدنظر اوسمار را می رباید؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 08:302024-02-03بين الملل

داغ ننگ یک تبانی!


قدرت های غربی با قطع بودجه «آنروا» و طرح ادعاهای واهی در مورد عملکرد آن، به نوعی سعی داشته اند اعتبار گزارش ها و مطالب مختلفی که این سازمان و پرسنل آن در مورد جنایات صهیونیست ها در نوار غزه مطرح می سازند را زیر سوال ببرند.

- قدرت های غربی با قطع بودجه آنروا و طرح ادعاهای واهی در مورد عملکرد آن، به نوعی سعی داشته اند اعتبار گزارش ها و مطالب مختلفی که این سازمان و پرسنل آن در مورد جنایات صهیونیست ها در نوار غزه مطرح می سازند را زیر سوال ببرند.

این تبانی داغ ننگی است که همچون همدستی آن ها در کشتار گسترده مردم غزه به دست رژیم اشغالگر قدس، تا ابد بر پیشانیشان خواهد ماند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الف نوشت؛ تنها با فاصله زمانی کمی پس از اقدام اخیر دیوان بین المللی دادگستری در صدور حکم موقت با محوریت شکایت دولت آفریقای جنوبی از رژیم اشغالگر قدس به دلیل ارتکاب این رژیم به نسل کشی در نوار غزه و محکوم کردن ضمنی صهیونیست ها به کنشگری در این رابطه، برخی قدرت های غربی نظیر ایالات متحده آمریکا، انگلیس، ایتالیا و کانادا، از اراده هماهنگ خود جهت قطع بودجه آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی(موسوم به آنروا) خبر دادند.

اقدامی که واکنش های گسترده بین المللی رو به رو شد و بسیاری آن را حرکتی نابجا و غیرمنطقی ارزیابی کردند.


برچسب ها: صهیونیست ها - رژیم اشغالگر قدس - صهیونیست - دیوان بین المللی دادگستری - رژیم اشغالگر - نوار غزه - مورد
آخرین اخبار سرویس:

داغ ننگ یک تبانی!

داغ ننگ یک تبانی!