مطالب مرتبط:
دستگیری مخلان نظم و امنیت در تنکابن
دستگیری مخلان نظم و امنیت در تنکابن
مخلان نظم و امنیت در تنکابن دستگیر شدند
لحظه دستگیری دزد موتورسوار از زاویه دوربین مدار بسته | ببینید
3 دستگیری جدید مرتبط با پرونده فساد در شهرداری رباط کریم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 16:252024-01-30حوادث

دستگیری عاملان شرارت در تنکابن


با کسب خبری مبنی بر درگیری و چاقوکشی توسط چهار نفر از اراذل  و اوباش منطقه در یکی از کافه های این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی و کلانتری 11 قرار گرفت.

- فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، از دستگیری 4 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از مازندران، بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، از دستگیری 4 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در آن شهرستان خبر داد.

  وی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: با کسب خبری مبنی بر درگیری و چاقوکشی توسط چهار نفر از اراذل  و اوباش منطقه در یکی از کافه های این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی و کلانتری 11 قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی متهمان را که با ایجاد شرارت، درگیری و چاقو کشی موجب رعب و وحشت در بین مردم منطقه شده بودند، دستگیر  کردند.

دیلمی از کشف چندین قبضه سلاح سرد در بازرسی به عمل آمده از متهمان خبر داد و اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان، اجازه سلب آسایش و آرامش مردم را به


برچسب ها: فرمانده انتظامی شهرستان - شهرستان - فرمانده انتظامی - مخلان نظم و امنیت عمومی - امنیت عمومی - پلیس امنیت عمومی - تنکابن
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان شرارت در تنکابن

دستگیری عاملان شرارت در تنکابن