مطالب مرتبط:
دیدار مسئولان استانی با فرمانده سپاه استان زنجان به مناسبت روز پاسدار + تصاویر
294 طرح نیز در استان زنجان با حضور ویدیو کنفرانسی معاون اجرایی رییس جمهور به بهره برداری رسید
کودکان این استان راهی بیمارستان شدند/ ماجرای افزایش عفونت های ویروسی چیست؟
کودکان این استان راهی بیمارستان شدند
گاز ادارات استان زنجان قطع و گاز مصرفی صنایع محدود شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 بهمن 1402 ساعت 11:252024-02-14اقتصادي

لزوم توجه به موضوع پدافند غیرعامل در شبکه راهی استان زنجان


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه این استان از موقعیت جغرافیایی استثنایی در کشور برخودار است، گفت: این استان مرکز اتصال استان های شمال غرب به تهران است و می طلبد به پدافند غیرعامل در شبکه راهی نگاه و توجه خاصی شود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه این استان از موقعیت جغرافیایی استثنایی در کشور برخودار است، گفت: این استان مرکز اتصال استان های شمال غرب به تهران است و می طلبد به پدافند غیرعامل در شبکه راهی نگاه و توجه خاصی شود.

اصغر اسماعیلی امروز (چهارشنبه، 25 بهمن ماه) در نشست تخصصی مدیران بحران و پدافند غیرعامل دستگاه های تابعه وزارت راه و شهرسازی که در اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در استان زنجان در اجرای همه پروژه های عمرانی به موضوع پدافند غیرعامل توجه می شود.

وی با بیان اینکه در بخش های مختلف کاری، پدافند غیرعامل به عنوان یک ضرورت بسیار مهم مورد توجه است، گفت: مدیرکل پدافند غیرعامل استان زنجان همکاری و تعامل خوبی با اداره کل راه و شهرسازی استان درباره اجرای پروژه ها دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان به لحاظ جغرافیایی موقعیت خاصی دارد و با هشت استان ارتباط دارد، ادامه داد: لزوم توجه به موضوع پدافند غیرعامل در این مح


برچسب ها: پدافند غیرعامل - استان - استان زنجان - مدیرکل راه و شهرسازی استان - راه و شهرسازی - مدیرکل راه و شهرسازی - زنجان
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به موضوع پدافند غیرعامل در شبکه راهی استان زنجان

لزوم توجه به موضوع پدافند غیرعامل در شبکه راهی استان زنجان