مطالب مرتبط:
اهدای 45 سری جهیزیه به مددجویان بهزیستی در استان اصفهان
خیران، 12 نوعروس کلاله ای را با اهدای جهیزیه راهی خانه بخت کردند
500 واحد مسکونی در استان اردبیل آماده تحویل به مددجویان بهزیستی است
خبر خوب برای مددجویان بهزیستی و کمیته در بهمن ماه / واریزی بزرگ در راه است؟ / واریزی متفاوت برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در 30 بهمن
زمان واریز مستمری بهمن ماه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 17:102024-02-07سياسي

اهدای 45 سری جهیزیه به مددجویان بهزیستی اصفهان


مدیرکل سازمان بهزیستی استان اصفهان گفت: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی 45 سری جهیزیه که شامل 14 قلم اساسی است تقدیم افرادی که تحت پوشش بهزیستی هستند می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، ناصر چاووشی، مدیرکل سازمان بهزیستی استان اصفهان در آیین واگذاری اقلام جهیزیه و ویلچرهای برقی اظهار داشت: افرادی که مشمول این ویلچر ها هستند در سطح استان توسط خیران و مددکاران شناسایی شدند و در نهایت این اقلام که با حمایت شرکت فولاد و خیران تهیه شده است، امروز به آنان اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به 11هزار نفر معلول جسمی حرکتی در استان افزود: طبق برآورد صورت گرفته هزار و 765 نفر از این تعداد نیازمند ویلچر برقی هستند، امروز 250 دستگاه ویلچر واگذار می شود که بخشی از منابع مالی این اقلام توسط خیران و بخشی توسط خود مددجویان تامین شده است.

چاووشی گفت: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی 45 سری جهیزیه که شامل 14 قلم اساسی است تقدیم افرادی که تحت پوشش بهزیستی هستند می شود، این مددجویان ازدواج کردند و توان خرید جهیزیه را ندارند.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان اصفهان تصریح کرد: ارزش هر سری از این جهیزیه ها حدود 60 میلیون تومان است و سهمی که از هر مددجو دریافت شده 15 میلیون تومان است، سال گذشته نیز در همین ایام 110 سری جهیزیه تقدیم شد.


برچسب ها: بهزیستی - سازمان بهزیستی - اصفهان - استان اصفهان - به گزارش خبرگزاری فارس - استان - ویلچر
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 45 سری جهیزیه به مددجویان بهزیستی اصفهان

اهدای 45 سری جهیزیه به مددجویان بهزیستی اصفهان