مطالب مرتبط:
محمودی کیا: تبلیغات سیاسی جهت دار یا پروپاگاندای رسانه ای علیه امام خمینی و انقلاب اسلامی وجود دارد/ شایعات و شبهات در تاریخ های مهم تاریخ انقلاب اسلامی منتشر می شوند؛ مثلا شب 13 خرداد یا 13 آبان/ بی بی سی از این نوع تبلیغات برای مقاصد خود استفاده می کند
تبلیغات انتخاباتی توسط کارکنان در وقت اداری جرم است
سید محمد خاتمی: استفاده نابجا از دین زیان فراوانی خواهد داشت/ نسل کشی در غزه نهایت سقوط انسان در دنیای امروز است/ می شد وضع مردم ایران بهتر باشد/ در سال 1382 سند چشم انداز بیست ساله کشور را تدوین و تصویب کردیم؛ امروز بسیار عقب تر از آن زمان هستیم!
رشد اقتصاد روسیه با استفاده از هوش مصنوعی
استفاده از مزایای طرح بافت فرسوده برای توسعه منطقه «ماسور» خرم آباد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 13:502024-02-04سياسي

استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداها جرم است


رییس دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه گفت: استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداها جرم است.

- ایسنا/کرمانشاه رییس دفتر بازرسی و نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه گفت: استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداها جرم است.

حجت الاسلام محسن مفید، امروز(15 بهمن) در همایش پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی- ویژه مدیران و کارکنان ادارات و ارگان های دولتی- با اشاره به تفاوت نظام جمهوری اسلامی ایران با سایر نظام های دنیا، اظهار کرد: کسانی که در این نظام مسئولیتی برعهده می گیرند، هدف اصلی آنها باید همین ترویج روحیه و معارف بلند الهی و دینی باشد و نگاه صرفا مادی به آن نداشته باشند.

رییس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات کرمانشاه تصریح کرد: مسئولینی که با نگاه مادی و برای تثبیت جایگاه خود و یا تیم شان از پست و مناصبشان هرینه می کنند، بویژه برای بحث انتخابات، علاوه براینکه از نظر قانونی مرتکب جرم شده اند، از نظر شرعی هم کاری حرام انجام داده اند.

وی اضافه کرد: گاها یک مسئول ممکن است از امکانات و مناصب دولتی خود برای کارهای مختلفی مانند منافع شخصی و انتخابات استفاده کند و قانون هم تخلف او را نبیند و از مجازات فرار کند، اما از دادگاه عدل الهی که در مقابل شهدا و امام شهدا خواهد بود، خلاصی پیدا نمی کند.


برچسب ها: تبلیغات کاندیداها - امکانات دولتی - نظارت بر انتخابات - انتخابات - کرمانشاه - کاندیداها - استان کرمانشاه
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداها جرم است

استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداها جرم است