مطالب مرتبط:
کیفیت آثار؛ مهم ترین شاخص تنظیم گری پلتفرم ها
کیفیت آثار؛ مهم ترین شاخص تنظیم گری پلتفرم ها
شاخص کیفیت هوای تهران در آخر هفته
آخرین مصوبات شورای پروانه نمایش آثار غیرسینمایی
شورای پروانه نمایش آثار غیرسینمایی با 41 اثر موافقت کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1402 ساعت 10:352024-01-25فرهنگي

کیفیت آثار؛ مهم ترین شاخص تنظیم گری پلتفرم ها


دومین جلسه از سلسله نشست های «بایدها و نبایدهای تنظیم گری شبکه نمایش خانگی»، با حضور وحید پناهلو، مدیر مرکز سریال سازمان سینمایی سوره و آرش خوشخو ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه فرهیختگان، وحید پناهلو در ابتدای این نشست با اشاره به وضعیت امروز شبکه نمایش خانگی و فرآیند های تنظیم گری در این حوزه گفت: من به این نتیجه رسیده ام که الان در داستان نمایش خانگی و پلتفرم های پخش ویدیو همه ناراضی هستند، یعنی تولیدکننده ناراضی است، نهاد تنظیم گر و نظارتی از عملکرد آن ها ناراضی است، مخاطب از کیفیت آثار تولیدشده ناراضی است و با شرایطی مواجه هستیم که همه از آن چیزی که دارد اتفاق می افتد ناراضی هستند.

به نظرم اصلی ترین مساله ای که باعث عدم رضایت و به هم ریختگی در این عرصه شده، کیفیت آثاری که تولید می شوند و نامشخص بودن فرآیند های نظارتی است.

من با تجربه اندکی که در حوزه طراحی و ساخت پروژه های سریال دارم این را می فهمم وقتی که فرآیند های نظارتی در ساخت محصول مشخص نیست، سلیقه ها، ارزش گذاری ها و ارزیابی ها مقطعی و سلیقه ای می شود، به شدت طراحی و تولید یک محصول را دچار اختلال می کند.

در تمام دنیا این مساله یک امر بدیهی است، اما مشکل ما این است که در همین بدیهیات گیر هستیم، یعنی در همه جای دنیا مشخصا یک نظام رتبه بندی، یک ریتینگ وجود دا


برچسب ها: نمایش خانگی - شبکه نمایش خانگی - تنظیم گری - تنظیم - شبکه نمایش - خانگی - تولید
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت آثار؛ مهم ترین شاخص تنظیم گری پلتفرم ها

کیفیت آثار؛ مهم ترین شاخص تنظیم گری پلتفرم ها