مطالب مرتبط:
لزوم توجه به سیاست های جوانی جمعیت در تصمیم گیری شورا برای تعیین عوارض در تهران
دومین نشست علمی تخصصی جوانی جمعیت و قدرت نظامی برگزار می شود
در فرهنگ سازی جوانی جمعیت، همه ارگان ها باید کمک کنند
گرد و خاک شبانه نکونام روی آنتن زنده: مدیریت ساتقلی خواهد مرا زمین بزند ... این بازیکن جذب شد ... با لیست اول من حتی مذاکره هم نشد ... کسی که {خطیر}قانون سقف قرارداد را گذاشت خیانت کرد
گرد و خاک شبانه نکونام روی آنتن زنده: مدیریت استقلال خواهد مرا زمین بزند ... این بازیکن جذب شد ... با لیست اول من حتی مذاکره هم نشد ... کسی که {خطیر}قانون سقف قرارداد را گذاشت خیانت کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 14:502024-02-13اقتصادي

واگذاری 3000 زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در خوزستان، به زودی


مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از ثبت نام 40 هزار نفر در استان در سامانه مربوط به طرح جوانی جمعیت خبرداد و گفت: بزودی سه هزار قطعه زمین به خانوارهای متقاضی این طرح در هفت شهر استان واگذار می شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از ثبت نام 40 هزار نفر در استان در سامانه مربوط به طرح جوانی جمعیت خبرداد و گفت: بزودی سه هزار قطعه زمین به خانوارهای متقاضی این طرح در هفت شهر استان واگذار می شود.

مسعود بیات منش در گفت و گو با ایسنا در خصوص اجرای طرح قانون جوانی جمعیت در استان اظهار کرد: مطابق با آیین نامه ماده 4 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از 24 مهر ماه 1400 (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشند و همچنین خانواده های دارای چهار فرزند زیر 20 سال، در صورت واجد شرایط بودن زمین تعلق می گیرد.

وی افزود: پس از ثبت نام متقاضیان و احراز شرایط، طبق بخشنامه ها و آیین نامه های اجرایی طرح که وزارت راه و شهرسازی ابلاغ کرده است، زمین حداکثر 200 متری به ارزش حداکثر یک میلیارد و 170 میلیون تومان و با اخذ هزینه آماده سازی به خانوارهای موردنظر واگذار می شود.

بیات منش ادامه داد: مرحله اول بحث جانمایی، طراحی و تامین و الحاق زمین به محدوده های شهری بوده که این مراحل در حال ا


برچسب ها: قانون حمایت از خانواده - مدیرکل راه و شهرسازی - جوانی - جمعیت - خانواده - خوزستان - استان
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 3000 زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در خوزستان، به زودی

واگذاری 3000 زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در خوزستان، به زودی