مطالب مرتبط:
بهره برداری و آغاز عملیات 6 پروژه عمرانی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در دهه فجر
بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 6 پروژه عمرانی راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان
 780 کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
153 نفر در سیستان و بلوچستان توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی شدند
کشف 780 کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 17:002024-01-29سياسي

677 طرح سیستان و بلوچستان به مرحله داوری شهریاران راه یافت


دستیار ویژه استاندار سیستان و بلوچستان در امر مردمی سازی دولت گفت: 677 طرح و ایده پذیرفته شده از سیستان وبلوچستان به مرحله داوری استانی شهریاران راه یافت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دستیار ویژه استاندار سیستان و بلوچستان در امر مردمی سازی دولت گفت: 677 طرح و ایده پذیرفته شده از سیستان وبلوچستان به مرحله داوری استانی شهریاران راه یافت.

رضا جعفری در گفت وگو با ایسنا- افزود: طرح ملی شهریاران همزمان با سراسر کشور در سیستان وبلوچستان نیز آغاز شد که در نهایت و پس از اتمام مهلت قانونی تعیین شده جهت شرکت، استان سیستان و بلوچستان موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.

وی افزود: در مرحله اول حدود 11 هزار طرح و ایده به دبیرخانه مرکزی ارسال شد و از این میان 677 طرح به منظور داوری در سطح استانی مورد تایید و موافقت قرار گرفته است و امیدواریم در سطح ملی نیز سیستان وبلوچستان خوش بدرخشد.

به گفته جعفری، شهرستان هامون با ارسال 133طرح در استان بالاترین میزان مشارکت را داشت و در ادامه نیز شهرستان های سرباز و نیمروز با 103 و 97 طرح در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

دستیار ویژه استاندار در امر مردمی سازی دولت تاکید کرد: غربالگری این طرح ها در مرحله استانی نیز توسط 30 نفر از دانشجویان و نخبگان دانشگاه های سیستان و بلوچستان و آزاد اسلامی زاهدان انجام شد که هر یک


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - بلوچستان - سیستان وبلوچستان - سیستان - استاندار سیستان و بلوچستان - استان - استان سیستان و بلوچستان
آخرین اخبار سرویس:

677 طرح سیستان و بلوچستان به مرحله داوری شهریاران راه یافت

677 طرح سیستان و بلوچستان به مرحله داوری شهریاران راه یافت