مطالب مرتبط:
کشف انبار شیشه آلات قاچاق در شهرستان تبریز
پیش بینی خرید ماشین آلات جاروب در بودجه سال 1403 تبریز
کشف 900کیلوگرم تخم مرغ غیر مجاز از یک انبار در قائم شهر
کشف میلیاردی لوازم آشپزخانه قاچاق در جنوب تهران
15 هزار لیتر گازوییل قاچاق در قزوین کشف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 15:502024-01-24حوادث

کشف انبار شیشه آلات قاچاق در تبریز


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان آذربایجان شرقی از کشف یک انبار نگهداری شیشه آلات قاچاق به ارزش 10میلیارد ریال در شهرستان تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس پلیس امنیت اقتصادی استان آذربایجان شرقی از کشف یک انبار نگهداری شیشه آلات قاچاق به ارزش 10میلیارد ریال در شهرستان تبریز خبر داد.

سرهنگ اقربایی فام در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان، در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی مبنی بر دپوی شیشه آلات قاچاق در انباری حوالی شهرستان تبریز، به محل مراجعه کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مرجع قضایی در بازرسی از محل هفت هزار و 688 عدد انواع شیشه آلات قاچاق کشف کردند.

وی اذعان کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش کالای مکشوفه 10میلیارد ریال برآورد شده است و برابر دستور قضایی در این راستا یک نفر دستگیر شد.

کشف بیش از 2 کیلو گرم مواد مخدر در سراب فرمانده انتظامی شهرستان سراب از کشف 2کیلو 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.

سرهنگ مرتضی فراقی در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی اینکه فرد یا افرادی با تهیه موادمخدر اقدام به خرید و فروش و توزیع آن در داخل شهر سراب می نمایند که رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران مبارزه با موادمخدر شهرستان قرار گرفت.


برچسب ها: پلیس امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت اقتصادی - آذربایجان شرقی - استان آذربایجان شرقی - امنیت اقتصادی - قاچاق - پلیس امنیت
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار شیشه آلات قاچاق در تبریز

کشف انبار شیشه آلات قاچاق در تبریز