مطالب مرتبط:
ورزش زنجان در مسیر توسعه + فیلم
سمینار دانش افزایی داوران لیگ برتر به روایت تصویر
پایان دوره توجیهی و دانش افزایی نیم فصل داوران لیگ برتر فوتبال
کمک بر بصیرت افزایی نسل آینده
توسعه 100درصدی گلخانه های شهرستان سیب و سوران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 14:002024-01-30ورزشي

هم افزایی برای حل مشکلات و توسعه ورزش در فارس


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس گفت: با استفاده از ظرفیت های تمامی دستگاه های اجرایی میتوان کمبود های ورزشی استان را برطرف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عبدالرحیم خداجو در جلسه اندیشه ورزی در حوزه ورزش و برنامه سازی گفت: صداوسیما جایی است که می تواند ورزش را در جامعه همه گیر کند.

وی افزود: ورزش عمود خیمه جامعه است و هر وقت پرقدرت باشد جامعه سرزنده و بانشاط خواهد بود.

خداجو با بیان اینکه صداوسیما در عرصه همگانی کردن ورزش زحمت کشیده است، بیان کرد: صداوسیمای فارس در مسابقه فوتسال دوستانه ایران و روسیه به خوبی تلاش کرد و این رویداد به خوبی پوشش داده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اینکه هیچ پدیده ای در جامعه مثل ورزش پرقدرت و پر نفوذ نیست، عنوان کرد: ورزش قدرت سیاسی دارد و بهترین پدیده در حوزه دیپلماسی در کشور است.

خداجو افزود: نقش ورزش در بخش های سلامت، غنی سازی اوقات فراغت و کاهش آسیب های اجتماعی و مشارکت های سیاسی و اجتماعی بسیار پررنگ و اثر گذار است و مهمترین رسالت ما ترویج ورزش همگانی است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با برشمردن کمبودها و مشکلات در حوزه ورزش از جمله نداشتن امکانات و تجهیزات و کمبود مربیان متخصص در راستای توسعه ورزش همگانی خواستار استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه ها برای توسعه و رفع کمب


برچسب ها: ورزش - اداره کل ورزش و جوانان فارس - صداوسیما - ورزش و جوانان - مدیرکل ورزش و جوانان فارس - به گزارش خبرگزاری فارس - جامعه
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی برای حل مشکلات و توسعه ورزش در فارس

هم افزایی برای حل مشکلات و توسعه ورزش در فارس