مطالب مرتبط:
پشت پرده ابطال مجوز فعالیت بانک ملی ایران در عراق
استوری کنایه آمیز ماهینی: رامین رضاییان را رییس بانک مرکزی کنید!
چقدر پول در بانک های خارجی داریم؟
مجوز فعالیت بانک ملی ایران در عراق باطل شد؟
تاریخ واریز حقوق بازنشستگان کشوری بانک صادرات/ جدول واریزی حقوق/ دانلود همراه بانک صادرات ایران+ فیش حقوقی بازنشستگان صادرات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 بهمن 1402 ساعت 14:052024-02-06اقتصادي

طی روزهای آتی 3 بانک دیگر هم چک دیجیتال ارائه می کنند


طبق اعلام بانک مرکزی، تاکنون 11 بانک به سامانه چکاد (سامانه چک امن دیجیتال) متصل شده اند و سه بانک های ملی، آینده و سپه هم طی روزهای آتی به بانک های دارنده چک دیجیتال اضافه می شوند و دو بانک مسکن و خاورمیانه هم در حال نهایی کردن آزمون های خود در این زمینه هستند.

- طبق اعلام بانک مرکزی، تاکنون 11 بانک به سامانه چکاد (سامانه چک امن دیجیتال) متصل شده اند و سه بانک های ملی، آینده و سپه هم طی روزهای آتی به بانک های دارنده چک دیجیتال اضافه می شوند و دو بانک مسکن و خاورمیانه هم در حال نهایی کردن آزمون های خود در این زمینه هستند.

طبق اعلام بانک مرکزی به ایسنا، محصول چک الکترونیک با هدف حرکت شبکه بانکی به سمت محصولات فناوری محور از سال گذشته در شبکه بانکی در حال ارائه است و تاکنون 11 بانک صادرات، تجارت، پارسیان، رفاه، کشاورزی، پاسارگاد، رسالت، ملت، گردشگری، توسعه صادرات و توسعه تعاون به سامانه چکاد (سامانه چک امن دیجیتال) متصل شده اند.

همچنین، بانک های ملی، آینده و سپه هم آزمون های مربوطه را با موفقیت به اتمام رسانده و طی روزهای آتی آن را عملیاتی می کنند و خدمات چکاد را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

علاوه بر این، دو بانک مسکن و خاورمیانه هم در حال نهایی کردن آزمون های خود هستند تا به بانک های دارنده چک دیجیتال اضافه شوند.


برچسب ها: بانک - دیجیتال - بانک مرکزی - طبق اعلام - سامانه - شبکه بانکی - خاورمیانه
آخرین اخبار سرویس:

طی روزهای آتی 3 بانک دیگر هم چک دیجیتال ارائه می کنند

طی روزهای آتی 3 بانک دیگر هم چک دیجیتال ارائه می کنند