مطالب مرتبط:
دشمنان ما در حال برنامه ریزی برای عرصه های ورزشی و تخریب آن هستند
استان ایلام به عنوان پایلوت برنامه ریزی نیروی انسانی کشور انتخاب شد
برنامه ریزی مناسب برای اعزام خانواده های ایثارگر شهرداری تهران به راهیان نور صورت بگیرد
مشارکت 30هزار نفری دانش آموزان در ویژه برنامه اعتکاف طرح شهید آرمان/ برنامه ریزی برای اعزام ایثارگران شهرداری تهران به راهیان نور صورت گیرد
آغاز برنامه ترویجی «سه شنبه های با طعم مالکیت فکری» از 10 بهمن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 00:002024-01-28سياسي

برنامه ریزی منسجم برای راهپیمایی 22 بهمن در بندرعباس


با حضور رییس ستاد دهه فجر هرمزگان، دومین جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر بندرعباس در سالن اجتماعات فرمانداری به منظور برنامه ریزی منسجم برای راهپیمایی 22 بهمن برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد ایمانی رییس ستاد دهه فجر هرمزگان امروز در دومین جلسه شهرستانی جهت  هماهنگی و همکاری دستگاه ها، برنامه های دهه فجر در فرمانداری بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: ایام الله دهه فجر نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است که نوید بخش گام رو به جلوی و شکوفایی استعدادهای درخشان این ملت بوده است.

    وی افزود: اینک که  در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم، وظیفه ما برنامه ریزی صحیح برای اجرای جشن های این ایام را می باشد.

  رییس ستاد دهه فجر استان هرمزگان اعلام کرد: برای بهتر برگزار شدن جشن پیروزی انقلاب اسلامی کمیته های تخصصی اختصاص یافته است که باعث همکاری بیشتر و سهولت کارها شده است.

  حجت الاسلام ایمانی فرد به گزارش سایت قطره و به نقل ازها و عملکرد ها جهت برگزاری ایام الله اشاره کرد و گفت : بر اساس مصوبات برنامه های بسیار خوبی در این ایام تدارک دیده شده که در شأن مردم هرمزگان خواهد بود.

    وی افزود : در 12 بهمن هم ویژه برنامه ای تدارک دیده شده است که از فرودگاه بین المللی بندرعباس تا گلزار شهدای بندرعباس و دی


برچسب ها: دهه فجر - انقلاب اسلامی - ستاد دهه فجر - بندرعباس - برنامه ریزی - برنامه - راهپیمایی 22 بهمن
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی منسجم برای راهپیمایی 22 بهمن در بندرعباس

برنامه ریزی منسجم برای راهپیمایی 22 بهمن در بندرعباس