مطالب مرتبط:
شناسایی نزدیک به 100 منطقه گردشگری در لرستان
برگزاری هفتمین کرسی هفتگی تلاوت و تفسیر در حرم علی بن جعفر(ع)
سهمیه بنزین آزاد به 100 لیتر کاهش یافت/ ماجرا چیست؟
کاهش سهمیه بنزین آزاد به 100 لیتر
سهمیه بنزین آزاد به 100 لیتر کاهش یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 20:152024-01-22سياسي

100 کرسی تلاوت تدبری در لرستان برگزار شد


رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری 100 کرسی تلاوت تدبری قرآن کریم در مساجد و مدارس استان از ابتدای سال خبر داد و گفت: - ایسنا/لرستان رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری 100 کرسی تلاوت تدبری قرآن کریم در مساجد و مدارس استان از ابتدای سال خبر داد و گفت: این برنامه در ماه های رجب، شعبان و رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام صادق جعفرپور، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اهمیت تلاوت و تدبر در قرآن کریم، گفت: مساجد و مدارس اصلی ترین و ضروری ترین پایگاه های جامعه اسلامی هستند و می توانند در نشر و ترویج فرهنگ قرآن در جامعه به ویژه در بین نسل نوجوان و جوان سهم بسزایی داشته باشند.

وی با بیان اینکه قرآن کریم به عنوان ثقل اکبر می تواند بیشترین تأثیر را در تربیت و هدایت انسان ها و جامعه داشته باشد، افزود: یکی از اهداف مهم اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان ترویج و توسعه تلاوت های تدبری در سطح مساجد و مدارس است که در این راستا از ابتدای امسال تاکنون یکصد کرسی تلاوت تدبری قرآن کریم در مساجد و مدارس استان برگزار شده است.

جعفرپور با بیان اینکه در جامعه ای که قرآن خوانده و فهمیده شود مردمان آن دچار انحراف نمی شوند، اضافه کرد: در این کرسی های تلاوت تدبری قرآن کریم اساتید


برچسب ها: اداره کل تبلیغات اسلامی - قرآن کریم - قرآن - کرسی تلاوت - تبلیغات اسلامی - اداره - لرستان
آخرین اخبار سرویس:

100 کرسی تلاوت تدبری در لرستان برگزار شد

100 کرسی تلاوت تدبری در لرستان برگزار شد