مطالب مرتبط:
از تأیید صلاحیت 550 داوطلب دیگر انتخابات مجلس تا پشت پرده صبر سیاسی یا استراتژیک اصلاح طلبان
تعداد کاندیداهای تایید صلاحیت شده ایلام در انتخابات مجلس به 129 نفر رسید
تأیید صلاحیت 15 داوطلب دیگر انتخابات مجلس در خراسان جنوبی
صلاحیت 550 کاندیدای دیگر برای انتخابات مجلس تایید شد
صلاحیت 550 کاندیدای دیگر برای انتخابات مجلس تایید شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 14:352024-01-29سياسي

تأیید صلاحیت جدید 24 نفر از کاندیداهای انتخابات مجلس در مازندران


با ابلاغ جدید شورای نگهبان 24 نفر دیگر در حوزه های انتخابیه مازندران برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی احراز صلاحیت شدند که با این تأییدیه های جدید تعداد داوطلبان انتخابات در استان به 433 نفر افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، با تایید صلاحیت جدید 24 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مازندران تعداد داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مازندران به 433 نفر افزایش یافته است.

برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 748 نفر ثبت نامی در استان داشتیم که این افراد در مراکز فرمانداری های سراسر استان و وزارت کشور نام نویسی کردند که در لیست اولیه و با اعلام هیأت نظارت بر انتخابات مازندران صلاحیت 377 نفر یعنی بیش از 50 درصد تأیید شده بود.

پس از اعتراض کاندیداهای رد صلاحیت شده، در هفته گذشته و با اعلام شورای نگهبان 35 نفر دیگر در مازندران تایید صلاحیت شدند تا تعداد کاندیداهای تایید شده در این استان به 413 کاندیدا برسد اکنون نیز براساس پیگیری های خبرنگار فارس در استان 24 داوطلب در حوزه های انتخابیه مازندران مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفتند تا تعداد کاندیداهای تایید شده  استان به 433 نفر برسد.


برچسب ها: انتخابات مجلس شورای اسلامی - مجلس شورای اسلامی - انتخابات - انتخابات مجلس - شورای اسلامی - مازندران - داوطلبان انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

تأیید صلاحیت جدید 24 نفر از کاندیداهای انتخابات مجلس در مازندران

تأیید صلاحیت جدید 24 نفر از کاندیداهای انتخابات مجلس در مازندران