مطالب مرتبط:
امام جمعه زاهدان: افق انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت روشن است
ابوشریف: ایجاد جبهه مقاومت یکی از تجلیات انقلاب اسلامی است
سازمان جوانان جبهه پایداری انقلاب اسلامی اعلام موجودیت کرد
درس انقلاب اسلامی ملت ها را بیدار کرد تا از مقاومت نترسند
سردار نقدی: انقلاب اسلامی ملت ها را بیدار کرد تا از مقاومت نترسند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 16:302024-02-02سياسي

افق انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت روشن است


امام جمعه زاهدان با بیان اینکه افق انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت روشن است، گفت: امیدآفرینی با عمل و گزارش های صادقانه به مردم صورت می پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی امروز در خطبه اول نماز جمعه ضمن توصیه همه به تقوا، یکی از راه های تحصیل تقوای الهی را تلاش برای گسترش اخلاق اسلامی، احسان و گذشت و حسن ظن و نیکی به مردم عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با تبریک دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و نام شهدا و امام خمینی(ره) و همه کسانی که در راه پیروزی انقلاب اسلامی و ماندگاری و سرافرازی آن تا امروز تلاش کردند، مباحث خود را در سه محور مردم، امید و انتخابات ادامه داد و بیان کرد: امامین انقلاب همواره بر جایگاه مهم و نقش کلیدی مردم در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و علمی در انقلاب اسلامی تاکید داشتند و همواره ضرورت حضور مردم، اعتماد و خدمت به آنها را خاطر نشان می فرمودند.

وی با تاکید بر لزوم امیدآفرینی مسئولان، ادامه داد: امید آفرینی با عمل و ارائه گزارش صادقانه به مردم صورت می گیرد نه با حرف و آمارهایی که مردم نتایج آن را در زندگی شان نبینند.


برچسب ها: انقلاب اسلامی - اسلامی - انقلاب - جبهه مقاومت - به گزارش خبرگزاری فارس - پیروزی انقلاب اسلامی - آیت الله مصطفی محامی
آخرین اخبار سرویس:

افق انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت روشن است

افق انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت روشن است