مطالب مرتبط:
انتقاد قطر از نتانیاهو به دلیل کارشکنی در مسیر میانجی گری
انتقاد قطر از نتانیاهو به دلیل کارشکنی در مسیر میانجی گری
واکنش حماس به اظهارات مداخله جویانه جان کربی
واکنش تند حماس به اظهارات سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا
واکنش سفیر سابق ایران در پکن به اظهارات باهنر: اینکه می گویید مردم چین با یک دلار در روز زندگی می کنند، اطلاعات غلط است / مصرف سرانه گوشت در چین از اروپا و امریکا هم بیشتر است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1402 ساعت 00:102024-01-24بين الملل

واکنش دوحه به اظهارات نتانیاهو درباره میانجی گری قطر


دولت قطر به انتقاد نخست وزیر رژیم صهیونیستی از نقش میانجیگرانه دوحه در معامله تبادل اسیران این رژیم با جنبش مقاومت اسلامی (حماس) واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.

- دولت قطر به انتقاد نخست وزیر رژیم صهیونیستی از نقش میانجیگرانه دوحه در معامله تبادل اسیران این رژیم با جنبش مقاومت اسلامی (حماس) واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماجد الانصاری سخنگوی وزارت امور خارجه قطر اظهارات نتانیاهو درباره میانجیگری قطر را شدیدا محکوم کرد و گفت: اگر این اظهارات صحت داشته باشد، باعث مانع تراشی در مسیر میانجی گری این کشور و تضعیف آن خواهد شد.

وی افزود: برای نتانیاهو آینده سیاسی اش مهمتر از نجات جان افراد بی گناه از جمله اسرای اسراییلی است و به جای اولویت دادن به نجات جان اسرا، برخی مسائل سیاسی کم اهمیت را اولویت قرار داده است.

وی تصریح کرد: ما امیدواریم نتانیاهو به جای مشغول شدن به روابط استراتژیک قطر با آمریکا، برای برداشتن موانع و مشکلات موجود بر سر راه توافق تبادل اسیران تلاش کند.

براساس یک فایل ضبط شده لو رفته از دیدار بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با خانواده های اسیران صهیونیست بازداشت شده در غزه، او گفته است قطر مشکل سازتر از سازمان ملل و صلیب سرخ است.


برچسب ها: نخست وزیر رژیم صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - مقاومت اسلامی - نتانیاهو - سخنگوی وزارت امور خارجه - اظهارات - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دوحه به اظهارات نتانیاهو درباره میانجی گری قطر

واکنش دوحه به اظهارات نتانیاهو درباره میانجی گری قطر