مطالب مرتبط:
جایگاه سومی تیم والیبال «گیتی پسند» اصفهان در لیگ برتر والیبال مستحکم تر شد + فیلم
لیگ برتر والیبال| تثبیت جایگاه دوم گیتی پسند
لیگ برتر والیبال/ پیروزی گیتی پسند بر نیان الکترونیک
گیتی پسند، نیان را دبل کرد
نتیجه بازی نیان الکترونیک و گیتی پسند در لیگ برتر والیبال | نیان در آستانه سقوط؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 09:202024-02-08ورزشي

سرمربی گیتی پسند: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم


از عملکرد بازیکنانم کاملا راضی هستم و از آن ها تشکر می کنم، کادرفنی زحمت زیادی کشیدند، تمام تلاش خود را برای راهیابی به مرحله پلی آف انجام می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سعید عقیلی، سرمربی تیم والیبال گیتی پسند پس از پیروزی تیمش مقابل تیم نیان الکترونیک اظهار داشت: بازیکنانم بازی خوبی ارائه دادند، هر آنچه از آن ها خواسته بودیم را در زمین اجرا کردند و توانستیم با امتیاز کامل از این دیدار خارج شویم.

وی افزود: از این هفته به بعد کار ما در لیگ برتر والیبال سخت می شود، هفته آینده با شهداب یزد بازی داریم که تیم پر مهره ای است، خوب تمرین می کنیم تا نتیجه هم بگیریم.

عقیلی تصریح کرد: از عملکرد بازیکنانم کاملا راضی هستم و از آن ها تشکر می کنم، کادرفنی زحمت زیادی کشیدند، تمام تلاش خود را برای راهیابی به مرحله پلی آف انجام می دهیم.

واکنش لیبرو گیتی پسند به احتمال مصدومیتش شاهین توانا لیبرو تیم والیبال گیتی پسند نیز پس از برتری تیمش در این دیدار اظهار داشت: بازی سختی هفته گذشته مقابل طبیعت داشتیم که به خوبی ریکاوری و آنالیز کردیم و موفق شدیم نیان الکترونیک را هم شکست دهیم.

وی افزود: هفته آینده بازی مشکلی مقابل شهداب با تماشاگرانش داریم، امیدوارم با تلاش بازیکنان و آنالیز کادرفنی این دیدار راهم با پیروزی پشت سر بگذاریم.


برچسب ها: گیتی پسند - بازی - مرحله پلی آف - به گزارش خبرگزاری فارس - تیم والیبال گیتی پسند - عملکرد - سرمربی تیم والیبال
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی گیتی پسند: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

سرمربی گیتی پسند: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم