مطالب مرتبط:
جابه جایی شهرک تخصصی روی زنجان نیازمند مطالعات دقیق است 
نیاز گالیکش به ایستگاه هواشناسی با روند پرشتاب دگرگونی اقلیم
مشکل کارتخوان های خروجی ایستگاه های مترو چه بود؟/ کمبود کارت بلیت های خام برطرف شد
دسترسی به ایستگاه مترو اسکارسدیل پس از نصب دومین آسانسور
استخدام کارگر کارگاه طلا و جواهر در گروه تخصصی طلا و جواهرات امانی در تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 14:352024-01-21اجتماعي

جابه جایی شهرک تخصصی روی زنجان در ایستگاه مطالعه


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه مطالعات جابه جایی شهرک تخصصی روی در صورت تامین اعتبار در سال 1403 آغاز خواهد شد، گفت: اقدامات بسیار زیادی انجام شده تا مشکلات زیست محیطی این شهرک کمتر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا یافتیان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت هوای پاک برگزار شد با اذعان به اینکه باید قبول کنیم که زمین حالش خوب نیست، اظهارداشت: چهارمین عامل مرگ و میر در دنیا ناشی از آلودگی هوا است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به روزشمار هفته هوای پاک تصریح کرد: نخستین روز هوای پاک به  حقوق عامه اشاره دارد و زمانی که این موضوع مطرح می شود تمام جامعه حقی در این زمینه دارند.

وی با اشاره به اینکه محیط زیست توسعه را مد نظر دارد و باید توسعه ای باشد تا انسان بتواند حیات داشته باشد، گفت: زندگی انسان ها باید با کیفیت باشد و یکی از شاخص های این کیفیت داشتن هوای پاک است.

یافتیان با بیان اینکه در بحث حفاظت از محیط زیست قطعا نقش مردم بسیار پررنگ است، افزود: رسانه ها در انعکاس اخبار محیط زیست به مردم تأثیرگذاری خاصی دارند و در ارتقای دانش آنها موثرند.


برچسب ها: مدیرکل حفاظت محیط زیست - حفاظت محیط زیست - محیط زیست - استان زنجان - زنجان - هوای پاک - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی شهرک تخصصی روی زنجان در ایستگاه مطالعه

جابه جایی شهرک تخصصی روی زنجان در ایستگاه مطالعه