مطالب مرتبط:
خبر خوش وزیر فرهنگ/ یارانه فرهنگی برای همه مردم
میزان بارش برف و باران در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
ثبت بیش از 18 هزار مورد تصادف در معابر درون شهری کهگیلویه و بویراحمد
کهگیلویه بزرگ با طرح موضوعاتی همچون ثلاث و بویراحمد از قافله توسعه عقب ماند
اجرای طرح ضربتی و عملیاتی مقابله با سرقت های خرد در کهگیلویه و بویراحمد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 19:402024-01-28سياسي

خبر خوش شبکه دنا به مردم کهگیلویه و بویراحمد با پخش مناظره کاندیداها


مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران گفت: تولید محتوا و فرایند پخش برنامه های انتخاباتی در شبکه دنا، امسال متفاوت تر از ادوارگذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج امیر رئوف در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه به همین منظور برای نخستین بار سه کانال انتخاباتی در سه حوزه انتخاباتی استان راه اندازی شده است گفت: این کانال ها تا زمان تبلیغات قانونی نامزدها، به موضوعات کلی مرتبط با انتخابات و معرفی ظرفیت های موجود در هرحوزه انتخابیه می پردازد.

وی آگاهی بیشتر مردم و معرفی نامزد ها را از اهداف راه اندازی این کانال های انتخاباتی عنوان کرد و ادامه داد: برای نخستین بار در تاریخ رسانه ملی قرار است مناظره های انتخاباتی در مراکز استانها از طریق همین کانال های محلی به روی آنتن برود.

مدیرکل صدا و سیمای استان با اشاره به اینکه نامزدهایی که در مهلت اعلام شده در سامانه تبلیغاتی نامزدهای مجلس دوازدهم نام نویسی کرده اند می توانند در این مناظره شرکت کنند اضافه کرد: شکل برگزاری مناظره ها به گونه ای است که داوطلبان در گروه های 6 نفره  و بر اساس قرعه کشی در زمان تعیین شده برای مناظره حاضر می شود.

رئوف با بیان اینکه مناظره ها در سه مرحله اجرا می شود گفت: برای این برنامه تلویزیونی  45 سوال طراحی شده که در مرحله اول تعدا


برچسب ها: انتخابات - انتخاباتی - کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - به گزارش خبرگزاری فارس - کانال - استان
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش شبکه دنا به مردم کهگیلویه و بویراحمد با پخش مناظره کاندیداها

خبر خوش شبکه دنا به مردم کهگیلویه و بویراحمد با پخش مناظره کاندیداها