مطالب مرتبط:
اطلاعیه مهم وزارت اطلاعات پیرامون شناسایی جاسوسان موساد در 28 کشور
اطلاعیه مهم وزارت اطلاعات درباره شناسایی دهها جاسوس اسراییل در 28 کشور جهان
وزارت اطلاعات: جاسوس های موساد در 28 کشور شناسایی شدند
فیلم| عصبانیت شبکه صهیونیستی اینترنشنال از صعود تیم ملی ایران
مقاله مهم «ویلیام برنز» مدیر سازمان اطلاعات آمریکا در «فارن افرز»/ استراتژی جدید ایالات متحده در قبال ایران، چین و روسیه چیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 10:302024-02-02سياسي

شبکه جاسوسان رژیم صهیونیستی در جهان توسط وزارت اطلاعات ایران شناسایی شد


وزارت اطلاعات از شناسایی تعداد قابل توجهی از جاسوس های موساد در 28 کشور جهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای از شناسایی تعداد قابل توجهی از جاسوس های موساد در 28 کشور جهان خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:  در آستانه ی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و با عرض تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن دهه ی خجسته ی فجر انقلاب اسلامی، به استحضار ملت عظیم الشأن ایران می رساند که در بزرگترین عملیاتِ ترکیبیِ اطلاعاتی و ضداطلاعاتی علیه سازمان های جاسوسی و امنیتی رژیم اشغالگر قدس، مجموعه ی بی نظیر و بی سابقه ای از اطلاعات آن سرویس ها به دست آمد و بلافاصله بررسی و بهره برداری از آن ها آغاز شد.

 سلسله عملیات متهوّرانه ی سربازان گمنام امام زمان (عج) در قالب مجموعه کنش های اطلاعاتی - ضداطلاعاتی، آفندی - پدافندی و بهره گیری از شیوه های متنوع جمع آوری اطلاعات، منجر به حصول اطلاعات حساسی از سرویس های دشمن صهیونیست شد.

علاوه بر یافته های اطلاعاتی و امنیتی، دستیابی به اطلاعات ویژه ی مرتبط با برخی از مهمترین تأسیسات پنهان نظامی، کارخانجات تسلیحاتی و صنایع استراتژیک غیرنظامی رژیم غاصب صهیونیست نیز از جمله دستاوردهای سلسله عملیات بزرگ و چند مرحله ای ای


برچسب ها: اطلاعات - وزارت اطلاعات - سربازان گمنام امام زمان - شناسایی - انقلاب شکوهمند اسلامی - جاسوس - سالگرد پیروزی انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

شبکه جاسوسان رژیم صهیونیستی در جهان توسط وزارت اطلاعات ایران شناسایی شد

شبکه جاسوسان رژیم صهیونیستی در جهان توسط وزارت اطلاعات ایران شناسایی شد