مطالب مرتبط:
بیش از 10 تُن شکر خارج از شبکه توزیع در زنجان توقیف شد
اگر نفت تولید و صادر شود، ولی به قیمت جهانی فروخته نشود یا پول آن برنگردد، این را در رشد اقتصادی محاسبه نمی کنند / بخش مهمی از تولیدات ایران از طریق رانت توزیع می شود / اگر کالای یک دلاری را 1.5 دلار وارد کنند، آن مبلغ اضافه را در جای دیگری در خارج به حساب خود می ریزند؛ بخشی از فساد چای د
افزایش رضایتمندی و اعتماد مشتریان به شبکه نمایندگی های سایپایدک با افزایش توزیع کمی و کیفی قطعات یدکی
افزایش رضایتمندی و اعتماد مشتریان به شبکه نمایندگی های سایپایدک با افزایش توزیع کمی و کیفی قطعات یدکی
کمک رسانی 5 هزار و 750 واحدی زنجان در قالب شبکه ملی خون رسانی به استان های دیگر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 15:202024-01-24اقتصادي

توقیف 10 تُن شکر خارج از شبکه توزیع در زنجان


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از توقیف 10 هزار و 200 کیلوگرم شکر فاقد مجوز توزیع به ارزش 3 میلیارد و 273 میلیون ریال خبر داد.

- حسین بدری، رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان اظهار داشت: در پی اشراف پیرامونی ماموران مبنی بر حمل کالای قاچاق و فاقد مجوز با یک دستگاه کامیون باری، مراتب در دستور کار عوامل دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان افزود: مامورین پس از هماهنگی قضایی حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در عوارضی اتوبان تبریز- زنجان  کامیون مذکور را رویت کرده و با علائم هشداردهنده متوقف کردند که در بازرسی از این کامیون مقدار 10 تن و 200  کیلوگرم شکر فاقد مجوز توزیع را کشف کردند.

وی افزود: کارشناسان ارزش این مقدار شکر را  3 میلیارد و 273 میلیون ریال برآورد کردند که در این راستا یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

بدری خاطر نشان کرد: پلیس در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالا همه تلاش خود را به کار بسته، تا تحرک از قاچاقچیان و ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود.

پایان پیام/2308


برچسب ها: پلیس امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت اقتصادی - امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت - استان زنجان - پلیس امنیت - زنجان
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 10 تُن شکر خارج از شبکه توزیع در زنجان

توقیف 10 تُن شکر خارج از شبکه توزیع در زنجان